• Anonym (M)

Ska man ge upp seriösa förhållanden som transsexuell?

Vad tror ni? Jag har provat nätdejting i några månader nu men de män jag fått kontakt med blir det inget med. Antingen så sexualiserar de en mycket, slutar svara, deras profil försvinner eller så är de långt mycket äldre än en. Träffa någon i närmiljön känns också osannolikt då min transstatus med största sannolikhet blir ett hinder när det framkommer.

• Svar på tråden Ska man ge upp seriösa förhållanden som transsexuell?
  • Anonym (Killeä)

Lika söker lika. Asså där du lättast finner en partner är där personer som är öppna för det finns. Dvs typ QX. Du kommer aldrig hitta nån vettig på badoo

• Anonym (Förmodligen)

Jag tror att du får acceptera att de flesta män inte vill träffa en transkvinna och det gör det ju såklart svårare för dig.
    Jag kan ju såklart ha fel, men jag tror att en förkrossande majoritet av alla heterosexuella män vill träffa en biologisk kvinna. Tror även att de flesta homosexuella män vill träffa en biologisk man som ser ut som en man.
    Det finns givetvis undantag, men de är en väldigt liten klick människor tror jag.

• Anonym (M)
    Anonym (Förmodligen) skrev 2024-12-24 23:32:46 följande:

Jag tror att du får acceptera att de flesta män inte vill träffa en transkvinna och det gör det ju såklart svårare för dig.
    Jag kan ju såklart ha fel, men jag tror att en förkrossande majoritet av alla heterosexuella män vill träffa en biologisk kvinna. Tror även att de flesta homosexuella män vill träffa en biologisk man som ser ut som en man.
    Det finns givetvis undantag, men de är en väldigt liten klick människor tror jag.

Tänker också så.
  • Anonym (Prova)
    Anonym (M) skrev 2024-12-25 08:11:33 följande:
    Tänker också så.
    Har du provat qx eller grindr? Eller vill specifikt ha en heterosexuell man?
  • Anonym (jösses)

Ytterligare en svagbegåvad som tror att dennes personliga erfarenheter ska projiceras på en specifik grupp. 

Det du upplever kan knytas till nätdejting mer än din sexualitet. Du är inte tillräckligt intressant som person, även om du själv tycker att det är superintressant att du är transa, för att folk ska fullfölja med dig. 

Väldigt speciellt att du tänker att du har något att göra med huruvida folk raderar, eller får profiler raderade. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Prova) skrev 2024-12-26 19:08:07 följande:
    Har du provat qx eller grindr? Eller vill specifikt ha en heterosexuell man?
    Inte hört så mycket gott om Grindr, Qx verkar mer vara en nyhetssida.
  • Anonym (M)
    Anonym (jösses) skrev 2024-12-26 19:24:51 följande:

Ytterligare en svagbegåvad som tror att dennes personliga erfarenheter ska projiceras på en specifik grupp. 

Det du upplever kan knytas till nätdejting mer än din sexualitet. Du är inte tillräckligt intressant som person, även om du själv tycker att det är superintressant att du är transa, för att folk ska fullfölja med dig. 

Väldigt speciellt att du tänker att du har något att göra med huruvida folk raderar, eller får profiler raderade. 

Dina hopp i logik för att nå dina slutsatser kan ta dig till månen. Ja delvis kan det nog knytas till nätdejting, men chaser-fenomenet är rapporterat av många. Har inte påttalat att jag är superintressant. Vad är det som är speciellt med att reagera på att folk får sina profiler raderade?
  • Anonym (Prova)
    Anonym (M) skrev 2024-12-26 20:11:39 följande:
    Inte hört så mycket gott om Grindr, Qx verkar mer vara en nyhetssida.
    Qx är delvis en nyhetssida men också ett community för homo, bi och kanske trans. Grindr är en dejtingapp för homosexuella, bi och trans. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prova) skrev 2024-12-26 20:19:22 följande:
    Qx är delvis en nyhetssida men också ett community för homo, bi och kanske trans. Grindr är en dejtingapp för homosexuella, bi och trans. 
    Qruiser då eller?
Svar på tråden Ska man ge upp seriösa förhållanden som transsexuell?