• Anonym (Undrar)

Raka eller inte…

När jag har varit i en relation så har jag har alltid rakat mig runt fiffi på undersidan. Ansat där uppe. Nu är jag singel och skiter i det. Men funderar på om jag ska göra det när jag träffar någon eller ej. Det blir ju sticksit fort och det kan ju inte kännas bra eller för mannen?

Jag kommer aldrig vaxa så ingen idé att tips om det 🙄. 

Vad föredrar killar egentligen?

• Svar på tråden Raka eller inte…
  • Anonym (Kille)

Jag föredrar helt rakat hela vägen bak till anus. Men orka bry sig att du har 1-2veckor stubb. Men försöka iaf underhållsraka det hela. Men vissa småpojkar kräver hel rakat även om du har får redspots haha

• Anonym (hmm)

Nog gillar jag den där "triangeln" med hår. Det visar mig att det är en Kvinna. Sen är det ok med rakat runt läpparna men det är ok med hår också.
    Triangeln får gärna vara en riktig triangel men ansad. 
    Det kan kittla i näsan lite men det är ok!

• zz22zz

Jag är 30-år och man. Föredrar rakade blygdläppar, tycker inte om att få hår i munnen även om det inte hade hindrat mig från att gå ner på kvinnan. På pubis är det också trevligt med rakat en även trimmat och ansat funkar bra.

• Anonym (Inte panikraka!)

Om du skall raka dig, raka dig i god tid innan. Absolut inte panikraka dig på hans toalett med hans hyvel och råka skära dig så det ser ut som ett slakthus på hans toalett. Han knackar på dörren och är orolig och du vet inte vad du skall ta vägen, du försöker torka bort blodet men lyckas bara smeta runt det.

• Anonym (Abc)

Ställ trimmern på 3 mm så slipper du kliandet och ser vårdad ut.

• Anonym (Micke hästansikte)

Helrakat. Slutdiskuterat.

• Anonym (Stefan)

Orakat så fint ansat okej. Rakat är inte skönt och slicka blir fort som ett sandpapper.

• krille62

Rakat är både vackrast och  skönast, ett ansat venusberg är ok men läpparna vill jag inte ha hår på.

• Anonym (Inte panikraka!)

Jag rakar mig bara om jag skall träffa någon, känns bortkastat annars. Vem skall jag vara snygg för? mig själv? Orka...Det gäller inte bara intim utan. ben, armar,  armhålor, unibrow... sminkar mig inte heller om jag är singel. Det här har lett till panik vid ett tillfälle, men jag kunde inte veta att världens gulligaste kille skulle börja prata med mig på gymmet och bjuda med mig hem. Jag hade mysbyxor, hoodie och min pappas 6 storlekar för stora crocs på mig.

Först hemma hos honom när vi hånglade kom jag på att jag inte bara stank svett utan att jag även var alldeles luden så det blev panik.  

Svar på tråden Raka eller inte…