Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Ex hört av sig från kåken

Oavsett vad du beslutar dig för, tycker jag du ska skicka ett brev till honom och tala om ditt beslut. Så mycket förtjänar alla oavsett omständigheter. 

• Tow2Mater
    Anonym (Hell) skrev 2024-12-21 15:31:52 följande:
    Varför det?
    För att vi är civilicerade människor. Inte odjur som låser in folk och slänger nyckeln som värsta diktatorerna.
  • Tow2Mater
    Anonym (D) skrev 2024-12-21 15:51:32 följande:
    Varför det? TS har inte bett att bli kontaktad. Hon behöver inte försvara eller förklara någonting.
    Svarade redanpå den frågan.

Jag sa vad jag tycker. Har inte påstått TS behöver någonting.
  • Tow2Mater
    Anonym (Hell) skrev 2024-12-21 15:57:28 följande:
    Ts har ingenting med saken att göra överhuvudtaget. Ser du så på saken oavsett vilken form av dömd brottsling? 
    Ja vi är inte odjur. Hoppas jag inte du heller är.
  • Tow2Mater
    Anonym (D) skrev 2024-12-21 16:02:01 följande:
    Så det är fritt fram för en fängelsekund att kräva få kontakta folk utanför i samhället, annars är den som blir kontaktad ett odjur som slänger nyckeln?
    Nu börjar du spåra ur. 
  • Tow2Mater
    Anonym (Hell) skrev 2024-12-21 16:08:22 följande:

Så om en pedofil vill ha kontakt med sina barn de utsatt för sexuella övergrepp för så har de en skyldighet att svara enligt dig? så vi inte är "värsta diktatorerna"?

Du spårar ur. Du får göra precis hur du vill. TS också. 
  • Tow2Mater
    Anonym (Hell) skrev 2024-12-21 16:44:42 följande:
    Varför ignorerar du frågan? Vad menar du med det här då? Ser du ändå skillnad mellan brott och brott trots allt? Är det därför du drar ett sånt kort och försöker ducka för frågan?
    Jag har svarat vad jag tycker. Du börjar prata om skyldigheter. Du får göra precis hur du vill. Finns ingen skyldighet.
  • Tow2Mater
    Anonym (Hell) skrev 2024-12-21 17:00:06 följande:
    Våldtäktsmannen förtjänar inte en kontakt bara för att han har oombett kontaktat ts. Du kan kalla det för "värsta diktaturen" sättet du tänker på är snudd på vansinne.
    Och jag tycker din ståndpunkt hör hemma i "hell". Vi tycker helt enkelt olika. Och jag sa aldrig att han skulle förtjäna en kontakt, jag sa jag tycker människor förtjänar att få veta varför man inte vill ha kontakt. 
Svar på tråden Ex hört av sig från kåken