Mayjel skrev 2024-12-18 16:56:20 följande:
Det låter som ett fint erbjudande, om än lite osäkert kanske? Jag vet inget om dig eller om du är i samma åldersspann som jag. Är själv mellan 40-45. Men du är snäll som frågar. Trevligt att det fortfarande finns folk med hjärtat på rätt ställe
Ja, det var en trevlig upplevelse i sin helhet, om än lite ensamt kanske. Håller med dig om dessertbordet, detta var enormt, nästan lite övermäktigt

Smakade på alla tryfflar. Gillade den med apelsin bäst. Får åter tacka för tipset! Blir nog julbord nästa år också, om man blir ensam till julafton.
Du får fundera på det så länge du vill och jag förstår om det känns lite osäkert! Erbjudandet står kvar och om du får lust att ses någon gång så kan du skicka ett PM. Jag är 37 år och kan nog bäst beskrivas som en livsnjutare som tycker om att resa, besöka olika museer och äta god mat (fast vem gör inte det 😅). Kul att du uppskattade förslaget och du verkar också ha hjärtat på rätt ställe! 🌞
Nu har tar jag inte upp det igen om inte du gör det 😊
Och angående julbordet så är jag glad att det blev en trevlig upplevelse i sin helhet! Jag kände inte till det julbordet innan, utan det var min kompis som hade kollat upp det. Ja, det var det största dessertbord jag sett och håller med om att det nästan var lite övermäktigt 😋 Den med apelsin var extra god och även den vita med saffran i! Det var så lite och roligt att du gick dit och åt du med 🤩