Eurydike skrev 2024-12-18 17:51:59 följande:
Du får fundera på det så länge du vill och jag förstår om det känns lite osäkert! Erbjudandet står kvar och om du får lust att ses någon gång så kan du skicka ett PM. Jag är 37 år och kan nog bäst beskrivas som en livsnjutare som tycker om att resa, besöka olika museer och äta god mat (fast vem gör inte det 😅). Kul att du uppskattade förslaget och du verkar också ha hjärtat på rätt ställe! 🌞
Nu har tar jag inte upp det igen om inte du gör det 😊
Och angående julbordet så är jag glad att det blev en trevlig upplevelse i sin helhet! Jag kände inte till det julbordet innan, utan det var min kompis som hade kollat upp det. Ja, det var det största dessertbord jag sett och håller med om att det nästan var lite övermäktigt 😋 Den med apelsin var extra god och även den vita med saffran i! Det var så lite och roligt att du gick dit och åt du med 🤩
Då skiljer det ca 7 år mellan oss. Eller möjligen 6, om du råkar vara född mycket sent på året. Men vi är ju båda 80-talister iallafall. Jag har tidigare också haft kontakt med en manlig medlem härinne då vi pratade i telefon en gång.
Detta gick ju bra så varför inte ha kontakt med fler medlemmar?
De flesta här på forumet verkar rätt hyvens och trevliga ändå.
Om du får för dig att resa in till götet igen för nåt evenemang du vill ha sällskap till så kan du alltid meddela mig privat lite i förväg om du vill
Tack för ditt svar!