Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

Jag är bättre än dig

Jag tänker att du är narcissit direkt när jag läser. Min enda tanke. 

• Anonym (Oj)
    Kratius skrev 2024-12-17 21:45:36 följande:
    Jag vet, det är införstått att du kommer tänka det. Varför tror du att jantelagen är så stark i Sverige?
    Svarar med en motfråga... Varför tror du jag skriver narcissit?
  • Anonym (Oj)
    Kratius skrev 2024-12-17 22:07:45 följande:
    Du har enkla förklaringsmodeller för att kategorisera människor, för att avfärda dom. "Thought terminating cliche" kan du googla på. 
    Du har ju kategoriserat alla andra utom dig själv som mindre smarta än dig. 
  • Anonym (Oj)
    Kratius skrev 2024-12-17 22:34:01 följande:

Du har gjort några misstag här. 

1. Inte alla

2. Du har gjort en snabb kategorisering över EN tråd, medan jag har många många år av reflektion, data och kunskap. 

Det blir lätt komiskt när du likställer det. 

Jag har aldrig kategoriserat. Jag skrev att jag tänkte narcissit av att läsa det du skrev. Resten har du lyckats få ihop själv. 
  • Anonym (Oj)
    Kratius skrev 2024-12-17 22:54:11 följande:
    Ditt bias är klart, det är inget du behöver skämmas för. En stor majoritet reagerar precis som du...
    Jag har inte reagerat, jag svarade att jag tänker narcissit av att läsa det du skrev. Jag har inte påstått att du är en. Du som är så smart borde ju inse skillnaden? Jag skäms absolut inte. Lovar dig detta! 
  • Anonym (Oj)
    Kratius skrev 2024-12-18 00:32:23 följande:
    Som sagt, du kan ju svara på trådstarten istället, dvs det som efterfrågades. Du kanske skall läsa om den?
    Varför gör du en tråd i ett diskussionsforum när du inte är öppen för en diskussion? 
  • Anonym (Oj)

Ts det är nog mest du som 

Kratius skrev 2024-12-18 00:45:22 följande:

Som ni kan se är de svaga i full gång, de som är osäkra på sig själva. Det är viktigt att rasera alla andra, för att man själv är usel. 

Mycket bra exempel på hur hatiska människor blir, när deras osäkerheter ifrågasätts eller synliggörs. 

Det är ju du som är osäker som trycker ner andra. 
    Är hel overtygad om att dom flesta ser igenom det. 
    Sen svarar du skevt, när man då ifrågasätter det så slutar du svara.... 
Svar på tråden Jag är bättre än dig