Inlägg från: Trent |Visa alla inlägg
  • Trent

Jag är bättre än dig

Beskriv en på riktigt normbrytande sak du gjort.

Att skriva ett anonymt "provocerande" inlägg på ett forum bryter inga normer. 

• Trent
    Kratius skrev 2024-12-17 23:14:04 följande:

Jag förstår att du är nyfiken på mig, men det finns inget att hämta av att svara. Detta för du har redan skapat en bild, och om det jag säger inte skulle stämma överens kommer du leta förklaringar på varför det inte stämmer. 

Vilket kan inkludera

1. Jag ljuger

2. Det är inte en relevant utbildning

3. Det är inte ett "intelligent" arbete(om jag ens har något). 

Helt plötsligt är vi i din värld av associationer, där du är domaren för vad som är intelligent : ) 

Jag är också medveten att detta vaga svar kommer gör dig ännu mer säker på din sak, ty sådant är ditt sinne. 

En vis person sa en gång: Dumma idioter som tvärsäkert skriver om hur andra tänker och kommer agera är tvärsäkert korkade. 

Jag är tvärsäker på att hen har rätt.
  • Trent
    Kratius skrev 2024-12-18 00:29:34 följande:
    Vad vet du om min motivation med tråden? : )
    Lika mycket som du vet om hur andra människor tänker och varför de agerar som de gör. Så 100% med andra ord.

Det är svårt att provocera på riktigt. Det mest provocerande med din tråd är att din naiva tro att den är just provocerande inte bara är gullig.
  • Trent
    Anonym (Hejhopp) skrev 2024-12-18 01:03:01 följande:

Det som de inte förstår är att du skapade tråden med provocerande innehåll för att se hur många som skulle reagera med påhopp mot dig som person. 

Ja det är några stycken i tråden som gick i fällan. 

Så nu svarar du dig själv?
Svar på tråden Jag är bättre än dig