Inlägg från: Anonym (IQ fiskmås) |Visa alla inlägg
  • Anonym (IQ fiskmås)

Jag är bättre än dig

Jag har nog rätt lågt IQ då IQ-tester gör mig irriterad och jag fattar inte ett skit av dom. Så nu vet du vart min nivå ligger på själva IQ-skalan ungefär... Med det sagt, spelar ens förmåga att se "logiska mönster" ingen större roll i vår värld. Däremot spelar EQ desto större roll. Jag ligger skyhögt på EQ-skalan. Hur ligger du till där? Inte särskilt högt gissar jag. 

Sveriges jantelag bidrar till ett fredligt samhälle. Medan sådana som du skapar bråk och dispyter.

Vem bryr sig om din höga IQ om du samtidigt är en skitstövel mot din omgivning? 

• Anonym (IQ fiskmås)
    Kratius skrev 2024-12-18 00:01:02 följande:

Jag vill poängtera att tråden inte handlade om mig, jag skrev dessutom ut att den inte borde handla om mig. 

Det är bara några få som faktiskt klarade av att hantera sina känslor, som läste hela trådstarten som faktiskt svarade på deras egna upplevelse. 

Jag hoppas att en del av er som inte svarat reflekterar på dom som fokuserade på mig, hur avund, osäkerhet inför sitt egna intellekt och viljan att peta ned vem som helst som sticker ut. 

Detta är alltså vuxna människor, som inte kan kontrollera sig själva. Förutsägbart och oerhört tragiskt.

Jo den handlade om dig, annars hade du inte skapat tråden.

Har du inga andra verktyg i verktygslådan än att beskylla folk för att vara känslosamma och okontrollerade? Dina bra argument lyser med sin frånvaro. Kanske beror det på att du inte är så bra som tror? 
  • Anonym (IQ fiskmås)
    Kratius skrev 2024-12-18 00:19:28 följande:

Här kan vi se en människa som behöver attackera mig, för att inte känna sig sämre. Det är viktigt att jag "tas ned på jorden", för att den skall kunna leva i sin illusion. 

"Utmaningen" som ges i sista delen, är en fälla för att försöka få mig att säga något den kan hugga på. Relativt vanligt förfarande bland medelintelligenta. 

Sedan klargör jag redan i trådstarten att det inte handlar om mig, vilket användaren inte kan acceptera då personens känslor har företräde för verkligheten. 

Tomma tunnor skramlar mest... 

Det enda jag har gjort är att banka på dessa tomma tunnor så att folk ska höra hur tomt det är innanför den "intelligenta fasaden". Du bara ordbajsar och jag är välbekant med typer som du, som istället för att bemöta argument sakligt, istället svarar med en motfråga eller "avväpnar" motståndaren genom att beskylla den för att vara emotionellt instabil. 

Försök inte. Läser man dina övriga kommentarer pratar du i "jag-form" hela tiden och om att ditt skägg har hjälpt dig att bli tagen seriöst. 
  • Anonym (IQ fiskmås)
    Kratius skrev 2024-12-18 00:50:18 följande:
    Nu är jag  nyfiken, kan du förklara i detalj vad som är fel : )
    Rätt ord i sammanhanget hade varit "intention"..
  • Anonym (IQ fiskmås)
    Kratius skrev 2024-12-18 00:45:22 följande:

Som ni kan se är de svaga i full gång, de som är osäkra på sig själva. Det är viktigt att rasera alla andra, för att man själv är usel. 

Mycket bra exempel på hur hatiska människor blir, när deras osäkerheter ifrågasätts eller synliggörs. 

Snark. 
Svar på tråden Jag är bättre än dig