Inlägg från: Anonym (Zolpidm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zolpidm)

Köra bil 6 timmar efter tagit 3 st zolpidm?

Min karl ringde hem och visa att han var jättetrött att jag får köra in sonen till tennisen idag trots att det är hans tur.

Mannen behöver även skicka julklapp idag för att den ska komma fram i tid. För han har dragit på det in i det längsta.

Jag sa att jag kan inte köra idag för jag behövde sova innan idag och då tog jag 3 zolpidm vid 10:30-tiden. VILKET HAN VET, för jag pratade med honom i telefonen då.

Nu är han skitförbannad för att jag vägrar köra, och han är trött efter en jobbig dag på jobbet, så han tycker att jag borde köra ändå...

Tabletterna tar inte så bra på mig, men ändå vill jag inte ut i trafiken, och speciellt inte när det är mörkt och halt...

Hans svar på att jag tyckte att då får sonen missa träningen EN GÅNG var attskrika: -"MEN VAD FAAAAAN!!!!!" Typ som att hela världen går under och det är totalt mitt fel....

• Svar på tråden Köra bil 6 timmar efter tagit 3 st zolpidm?
  • Anonym (Zolpidm)

Han körde...

Tydligen blev han sur på att jag hade sagt: -"Nej, jag vill inte köra."

Jag menade att jag vill inte köra när jag nyss tagit tabletter. 

Jag borde enligt honom sagt -"Jag KAN inte köra."

Det lilla ordet var värt att gorma och skrika och sura järnet för....!!!!!!!!!!

Suck!!!!!!

(Vi brukar byta dagar om någon är trött eller har något annat inbokat, så han vet att jag inte sa nej bara för att jävlas på något sätt...)

Svar på tråden Köra bil 6 timmar efter tagit 3 st zolpidm?