Inlägg från: Anonym (Oskyldig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskyldig)

Falsk Angivelse?

Anonym skrev 2024-12-26 22:58:46 följande:
    Det föreligger ingen risk att någon media-anställd har ett Netflix-abbonnemang, tror du?
    Ska du verkligen behöva ringa eller maila om en story som ju snart redan är världskänd ändå, som du säger?
    Vad pratar du om? Att skapa en stor serie versus ett random journalist scoop kräver lite olika resurser bakom. IDIOT. 
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 22:59:32 följande:
    Ja, smyg med Netflix och det befintliga kändisskapet.
    Skriver boken  under ett pseudonym...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:20:23 följande:
    Vad pratar du om?

Jag pratar om att du knappast ska behöva "gå till media" eftersom folk som jobbar med media förmodligen är kapabla att kolla på Netflix.
    Vad har det med budgeten att göra?

Moraknivar med foto? SMART
    Olika tidsintervall för det första. En Netflix serie ligger långt in i framtid. Detta tar tid, manus, filmning etc.
    Ett journalist scoop med Uppdrags granskning sker på några månader. 

Har du iq 65?
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:25:19 följande:
    Nej, jag har knappast placerat ut knivar.

Maila du media och be dem vänta på Netflix.
    Du verkade ju tro att en Netflix serie med manus och produktion etc skulle klaffa i tid för att hinna färdigt till innan et Svenskt journalisteam granskar i ärendet...

Som jag frågade innan; Har du 65 i IQ?
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:30:09 följande:

Har du någonsin kommit med någon annan tidsangivelse om Netflix-serien än att vi "kommer att få se den snart"?
    "Snart" går ju att tolka som "snart".

Ej prio i mitt liv så länge alla rättsprocesser pågår (har 4 advokater + 1 jurist).

Manus är ej helt färdigskrivet ens. Kommer ta tid. 

Bokmanus är dock nästan klart dock men slutet är ju lite i "limbo" nu...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:32:56 följande:

Vilken av dina trådar anser du lyckas bäst som överdriven provokationssaga?
    Den här eller den där du är en guldnigger?

Guldnigger? Detta är min första och enda tråd.
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:38:38 följande:
    Så superintressant för os alla.
    Fortfarande var utfästelsen "snart", vilket gick att tolka som "snart".
    Jag har aldrig satt det i någon relation till hur lång tid det tar att skriva en artikel i den lilla porrblaska som kan tänkas vilja ta i din story. Jag bara läste löftet om "snart". Eftersom det skulle ske "snart", behövde du ju inte ens ringa porrblaskan, var tanken.
    Det är lite svårt för andra att veta att du inte menar "snart" när du skriver det.
    Ta det lugnt med alkoholen du. Hejdå
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:47:51 följande:
    Jadå!
    Hejdå på dig själv när du nu får krypa in i buren!
    Mitt straff blev ej fängelse...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-26 23:56:39 följande:
    Mmmm.
    Olaga hot gav Samhällstjänst....som är avklarad. 

Men...jag kommer strida detta ärende vidare för att ha suttit 4 månader i häktet för ingenting....

Skadestånd delux...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Jag tror dig inte!) skrev 2024-12-27 14:07:08 följande:

Jag tror att hela din berättelse och ?det som händer? dig är en historia som du själv hittat på till en bok som du skriver. Och nu vill du ?testa vattnet? och se hur folk reagerar. Alternativt att du lever i en fantasivärld som du själv skapat i ditt huvud och strävar efter uppmärksamhet. Jag köper inte heller att din intelligens skulle vara över genomsnittet. Sättet du skriver på och din grammatik visar snarare på motsatsen. För att inte tala om sättet du agerat på, dina påståenden och det du gjort. Kan det vara så att du lider av borderline eller histrionisk personlighetsstörning också? Jag är nästan övertygad om att så är fallet. Ingenting som du kommer att säga till ditt försvar kommer att få mig att ändra åsikt, men jag följer gärna tråden och all galenskap.

Önskar att du hade rätt, men jag har både Domen, samt papper på utredning med IQ- tester, samt att jag inte har någon diagnos eller psykisk sjukdom. Att jag skriver slarvfel här är för att jag har rätt dålig syn och speciellt när jag skriver från telefonen...

Skicka dm så kan du få se allt. 
Svar på tråden Falsk Angivelse?