-
Nej jag var full och uppgiven på mannens beteende..Anonym (?) skrev 2024-12-17 17:38:38 följande:Så du varit inte psykisk sjuk när du la en kniv utanför dina föräldras dörr och fotograferade den? Samt skrev att du skulle ha ihjäl psykopaterna? Utan du var klar i huvudet och visste vad du gjorde?
-
Det var situationsrelaterat. Maken drack desto mer.Anonym (?) skrev 2024-12-17 17:41:24 följande:Du bör nog ta det lugnare med alkohol i framtiden
-
Vet ejAnonym (?) skrev 2024-12-17 16:55:58 följande:Hur röstade rådmannen i din dom?
-
Absolut men alla människor kan göra fel. Hjälper inte mig idag att ha ångest över det för kan ej göra just det ogjort men jag kan få mina föräldrar att förstå att deras nya bästa vän inte är så oskyldig alls och att saker och ting kanske inte riktigt är som man får serverat...Jemp skrev 2024-12-17 18:47:56 följande:Ser du att du gjort något fel alls här?
-
Men har din sambo dagligen önskat livet av din mamma?Anonym (Jag) skrev 2024-12-17 18:24:50 följande:Ja det låter ju inte normalt direkt. Min sambo är också ovän med min mamma (och jag har varit det i perioder också) men kan inte föreställa mig varför nån skulle göra en sån sak?
Har din sambo skickat anonyma mordhot till din mamma och sen gått bakom din rygg och påstått att det var du? -
Tack..wow...ja typ hela advokatbyrån har involverat sig i mig och sagt samma sak...Anonym (Ui) skrev 2024-12-17 20:47:02 följande:
Skit i dina föräldrar, de verkar ju helt vrickade och bryr sig uppenbarligen inte om dig.
Gå till polisen med bevisen, sätt dit den jäveln.
Men nu jävlar... -
De anonyma mordhoten hade skickats 2,5 månad innan det med kniven...Anonym (Jag) skrev 2024-12-17 21:22:33 följande:
Önskat livet ur henne har han absolut gjort tyvärr, det har hänt mycket och mamma är absolut inte oskyldig heller .. Han har inte skickat anonyma mordhot. Men hände det inte efter du tog bilden på kniven? Jag förstod inte riktigt , varför gjorde du det? För du var alltså vän med dina föräldrar men din man var ovän med dom när det hände? Förstår verkligen inte?
-
Tror du missat hela storyn. Att jag gjorde detta var enbart för att varna min make.Jemp skrev 2024-12-17 21:43:56 följande:Visst kan alla göra fel men väldigt få går över till sina föräldrar med en kniv och formulerar att de ska döda dem. Skyller man sen på bland annat alkoholen bör man ju definitivt försöka lära sig något av den läxan.
Handlade inte alls om mina föräldrar ens. Utan det skickades till honom och allt riktade sig till honom och hans hat mot mina föräldrar.
Om han senare skickar detta vidare till dom för att rädda sig själv (klippt version av skärmdump) är ej mitt ansvar. -
nääää...men vemm i helvete anmäler detta till polisen? Inte jag.Jemp skrev 2024-12-17 22:48:40 följande:Fullt medveten om det. Det är ju därför du är friad från misstankar från förberedelse till mord.
Men det är fortfarande inget normalt (eller lagligt) beteende från ditt håll. -
Har du verkligen läst tråden? Tveksamt..Anonym (Men va?!) skrev 2024-12-18 00:40:23 följande:
Har läst tråden och har mycket svårt att känna sympati för ts. TS var alltså full vid knivhändelsen och mannen ännu fullare !! Med FYRA BARN hemma dessutom!
Knappast en engångshändelse. Där alkoholen går in går vettet ut är ett gammalt talesätt som passar in här. Jag undrar snarare hur de arma ungarna haft det med två helt gränslösa supande föräldrar? Stackars barn.
Barnen sov vid tillfället. Detta hände inte ute på vischan i ngn småort.
Föräldrarna är inga maniacs, de är framgångsrika. Kvinnan som bor i Stockholm är en del av en kändisfamilj.
Detta hände alltså i Stockholm inom tull.
Det var en engångshändelse, det med alkohol har ifrågasatts i rättsprocessen då maken haft starka narkotikaklassade mediciner på sina recept.
I synnerhet då grannar beskriver kvinnan som "ej full men det var något annat"
Mamman har tagit hand om ungarna till 100% och barnen backar upp mamman än idag.