Inlägg från: Anonym (Oskyldig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskyldig)

Falsk Angivelse?

Detta är fall är stort och omfattande. Kan säga så här att ett bokförlag har kontaktat mig och vill skriva manus. Jag själv har arbetat med den svenska skåderspelarelien i 15år och min familj är känd. 

• Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-18 01:17:20 följande:

Vad spelar det för roll att du eller ni är en del av en kändisfamilj? Är det mer ok att göra sånt då? Att ni bor i Stockholm spelar väl ingen roll heller? 

"göra nåt sånt" ??? Vad menar du? 
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-18 01:17:20 följande:

Vad spelar det för roll att du eller ni är en del av en kändisfamilj? Är det mer ok att göra sånt då? Att ni bor i Stockholm spelar väl ingen roll heller? 

Jaja ni kommer se denna story snart på Netflix.......
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym skrev 2024-12-18 08:39:03 följande:
    Så du var nedknarkad?
    Ja, det är ju såklart mycket bättre.
    Drogad..
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (?) skrev 2024-12-18 06:57:27 följande:
    Läs domen, det står där. Har du slarvat bort den kan du själv begära ut igen från TR.  Klarar du inte det så har din advokat en kopia.
    Står ej i domen hur de röstat. 
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (?) skrev 2024-12-18 06:59:11 följande:
    Du har rätt.  Jag läste slarvigt.  Nog svårt att unvika en fällande dom. 
    Jag gjorde det som en uppmaning till mannen att sluta hata och hota mina föräldrar. 

Jag skrev "okej ska jag gå och ha ihjäl dom då, blir du nöjd då?"

Så tydligt att det var riktat till honom,. 

Problemet var att han klippte bort den meningen och visade bara bilden och meningen "Då går jag och mördar psykopaterna då"

Han visade den här bilden för mina föräldrar 2 månader efteråt...när han själv var åtalad för misshandel på mig för att skydda sig själv...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Olek) skrev 2024-12-25 22:27:48 följande:

Hur går det för dig Ts?

Haft Hovrätten som var skit, de bara fastställde Tingsrättens dom. Nu är det Högsta Domstolen, men där är det svårt att få en prövning ens. 

Så nu har jag en dom på mig och min exman gick fri och eftersom mina föräldrar tror jag blivit helt galen och velat mörda dom så har dom suttit och häcklat mig hos Socialtjänsten och sagt att jag behöver vård haha orkar inte...vet inte om man ska skratta eller gråta. Så nu bor barnen hos det olämpliga pappan och han kräver mig på underhållstöd...och är bästa vän med mina föräldrar.

"Vi har fått återberättat av XXXX" säger de i förhör, som om min exman skulle vara ärlig. Han har målat ut mig som galen hemma, barnen håller ju inte med...
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Olek) skrev 2024-12-26 20:23:09 följande:
    Fan den sjukaste tråden jag läst någonsin.

Du har väl smsbevis? Vad säger polisen om det? Varför har du inte visar smsen i rätten?

Har du inga släktingar som kan prata med dina sjukt konstiga föräldrar????
    Jo hela övriga släkten backar upp mig. Hovträtten sket i min bevisning helt enkelt då dom är i maskopi med åklagaren . 
    Fått höra att rättsystemet idag är väldigt korrupt. De tjänar på att döma så många som möjligt, att statistiken höjs. Utan rimligt tvivel my ass, Advokater är maktlösa, åtalade är rättslösa. 

Funderar på att dra in media och uppdrag granskning på det här.
  • Anonym (Oskyldig)
    Anonym (Olek) skrev 2024-12-26 22:47:26 följande:

Om det är som du säger så borde du göra det ja!

Men har du anmält ditt ex? Visat polisen?

Ja jag drar mig lite för att ta det offentligt...men jurister och advokater har sagt att det kan vara bra. 

Har anmält min exman för falsk beskyllning och olaga hot mot mina föräldrar (det han låtsades var jag). Detta utreds nu. Så finns en chans till resning om inte Högsta Domstolen godkänner en prövning. 
  • Anonym (Oskyldig)
    Har ett bokförlag nu och en bok på gång. Har arbetat som anställd tidigare ca 15 år på Dramaten.
    Så det var det jag menade med att jag har kontakter inom både teater och tv/film. 
    Mitt bokförlag sa att detta är ett typiskt bra seriemanus. Så kommer skriva om bokmanus till filmmanus och kontakta produktionsbolag. Så nej jag trollar inte...

Detta blir bara en slags upprättelse för mig, för någonting annat än så blir det inte eftersom jag lider av det här. Barnen med.

Pga. två skit-åklagare och diverse skit-utredare... en bunt idioter skulle jag säga. 

Sitter gärna i tv4-soffan sen och 
    berättar om helvetet och hur jävla korrupt rättsväsendet är.
Svar på tråden Falsk Angivelse?