• Anonym

Falsk Angivelse?

Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 23:14:03 följande:
    Vad pratar du om? Att skapa en stor serie versus ett random journalist scoop kräver lite olika resurser bakom. IDIOT. 
    Vad pratar du om?

Jag pratar om att du knappast ska behöva "gå till media" eftersom folk som jobbar med media förmodligen är kapabla att kolla på Netflix.
    Vad har det med budgeten att göra?

Moraknivar med foto? SMART
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 23:14:03 följande:
    Vad pratar du om? Att skapa en stor serie versus ett random journalist scoop kräver lite olika resurser bakom. IDIOT. 
    Så du kommer trots allt att behöva ringa eller maila media för att berätta om något som redan blir Netflix-serie pga att det behövs mindre resurser för de lokala då?
    Skumt att det inte får reda på det annars.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 23:23:47 följande:
    Olika tidsintervall för det första. En Netflix serie ligger långt in i framtid. Detta tar tid, manus, filmning etc.
    Ett journalist scoop med Uppdrags granskning sker på några månader. 

Har du iq 65?
    Nej, jag har knappast placerat ut knivar.

Maila du media och be dem vänta på Netflix.
  • Anonym

Har du någonsin kommit med någon annan tidsangivelse om Netflix-serien än att vi "kommer att få se den snart"?
    "Snart" går ju att tolka som "snart".

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 23:46:59 följande:
    Ta det lugnt med alkoholen du. Hejdå
    Jadå!
    Hejdå på dig själv när du nu får krypa in i buren!
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 23:54:12 följande:
    Mitt straff blev ej fängelse...
    Mmmm.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-27 00:25:39 följande:
    Olaga hot gav Samhällstjänst....som är avklarad. 

Men...jag kommer strida detta ärende vidare för att ha suttit 4 månader i häktet för ingenting....

Skadestånd delux...
    Mmmm. Anteckar.
    Tror ändå jag föredrar dig i guldniggertråden.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-27 23:13:27 följande:

Och vad gäller storyn i sig så kan jag ej outa allt. 
    Avtal hit och dit. Jag FÅR helt enkelt inte...

Men kan säga så här....det är mycket mer i denna storyn...mycket mycket mer...

Vi väntar helt enkelt på Netflix som ju enligt utsaga kommer snart!
    (Med "snart" avses här "efter lång tid", vilket man anses trög om man inte vet).

Eller så är folk helt enkelt inte så intresserade av en galnings anledning att dokumentera sina hot ...
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-27 23:46:45 följande:
    Ja så, Fula Örjan från Skyffladyngemåla....Vi i Stockholm bryr oss inte dig, du är inavlad och ointelligent. 

Hejdå Fula ointelligenta Örjan. Looser. 
    Lång tråd för att inte bry sig. Överintellektuell Dramaten-klass.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-27 23:46:45 följande:
    Ja så, Fula Örjan från Skyffladyngemåla....Vi i Stockholm bryr oss inte dig, du är inavlad och ointelligent. 

Hejdå Fula ointelligenta Örjan. Looser. 
    Var det såhär det gick till? Ungefär i detta "mode" som du befann dig? Fint att se vad du faktiskt har i dig.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-28 00:27:06 följande:

jag kan bli mer skeptiska till er men älskar er....

Nu dricker hon igen. Knivdags snart?
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-28 00:30:29 följande:
    Ja vad ska jag säga, du är någon totalt ovärderlig person och du kommer från en mindre ort och du är därmed ingen alls. Sänk dig själv för du kommer inte framåt här på Familjeliv. Du är ingen. Ingen. Ingen Ingen. 
    "Ovärderlig" ska du nog googla.
    "Sänk dig själv" ...?
    "Framåt på Familjeliv" ...?

Dina inlägg här ibland stormen av medhåll får ju en oerhörd tyngd och man bara önskar att man var psykfallsförklarad av sina föräldrar, dömd i hovrätten, hade Socialen efter sig och gick på A-kassa. Då vore man sannerligen någon!
    Alla är avundsjuka.

Framförallt kommer man "framåt på Familjeliv" där anhängarskaran är stor och allt håller på att lösa sig.

Du har för övrigt fel i var jag kommer ifrån.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-28 03:00:36 följande:
    Ovärderlig = värdelös
    Du skulle ju googla? Nu gör du ju bort dig ännu mer?

Det är verkligen svårt för att andra inte känna sig misslyckade i förhållande till dig och din situation. Man vill ju vara en dömd galning med A-kassa som är någon, skriver som en jävla sopa och har ett dokumenterat verbalt handikapp som gör att man tolkar resten av dokumentet som att man är överintelligent.

Du är verkligen en person av stor vikt och alla håller med dig. Man tar verkligen dina desperata små förolämpningar på stort allvar.

Speciellt när du inte vet vad ett vanligt ord betyder och bara fortsätter att göra bort dig istället för att googla.

• Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-28 03:06:00 följande:
    Kommer inte lägga ngn energi på en looser som heter Örjan. 

Du kommer aldrig vinna en verbal match med mig ändå, gräv ner dig. 
    Ni befinner er inte i en verbal match. Den är skriftlig.
Svar på tråden Falsk Angivelse?