• Anonym

Falsk Angivelse?

Jamen si det var ju ändå märkligt att du blev dömd och "sviken av rättssystemet" bara för att du la en kniv utanför någons hem och skrev att du skulle ha ihjäl dem!

Fantastiskt gullig situation, faktiskt. Två jävla maniacs ställer till det för sig själva i sina friska försök att skada varandra och tror att de själva gör rätt. Förstår inte varför man blir av med jobbet och socialen blir inblandad bara för detta.

• Anonym

"Oskyldig" är ju nästan det bästa!

• Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-18 01:19:03 följande:

Detta är fall är stort och omfattande. Kan säga så här att ett bokförlag har kontaktat mig och vill skriva manus. Jag själv har arbetat med den svenska skåderspelarelien i 15år och min familj är känd. 

Jaha? Frågan som ställdes var om vad detta spelar för roll och det är vi nog många som undrar.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-18 02:07:13 följande:
    Jaja ni kommer se denna story snart på Netflix.......
    Och det är bra? 
    Situationen är så normal och ni är så friska och lågmälda att det blir en Netflix-serie, menar du?
    De flesta skulle nog inte uppskatta att vara så jävla vrickade att det hände.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-18 01:05:35 följande:
    Har du verkligen läst tråden? Tveksamt..

Barnen sov vid tillfället. Detta hände inte ute på vischan i ngn småort.
    Föräldrarna är inga maniacs, de är framgångsrika. Kvinnan som bor i Stockholm är en del av en kändisfamilj. 

Detta hände alltså i Stockholm inom tull.

Det var en engångshändelse, det med alkohol har ifrågasatts i rättsprocessen då maken haft starka narkotikaklassade mediciner på sina recept.
    I synnerhet då grannar beskriver kvinnan som "ej full men det var något annat"
    Mamman har tagit hand om ungarna till 100% och barnen backar upp mamman än idag. 
    Så du var nedknarkad?
    Ja, det är ju såklart mycket bättre.
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-17 22:25:31 följande:
    Tror du missat hela storyn. Att jag gjorde detta var enbart för att varna min make. 
    Handlade inte alls om mina föräldrar ens. Utan det skickades till honom och allt riktade sig till honom och hans hat mot mina föräldrar. 

Om han senare skickar detta vidare till dom för att rädda sig själv (klippt version av skärmdump) är ej mitt ansvar. 
    Ja, det spelar kanske mindre roll VARFÖR man lägger knivar utanför folks hem och skriver att man ska ha ihjäl dem när man är påtänd.
    Det blir inte ett dugg friskare för det.

Som jag skrev ifrån början - Två jävla maniacs som försöker skada varandra och tror att de själva gör rätt.

"Jo, alltså ... Jag la en kniv där men det var bara för att han var dum så då ska man ju det".

Hade det inte varit för att du är Netflix-kändis så hade det naturligtvis varit helt jävla rubbat, men nu leverade du ju ändå den guld-ursäkten, så då är det ju fullt normalt.
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2024-12-18 08:45:57 följande:
    Ja, visst, jättestort. Stått om det i varenda tidning. 

Dream on. 
    Vad menar du nu? Blir det inte artikelserier om lugna, friska och normala morsor som inte ens dricker utan nöjer sig med lite fin-knark?
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 13:57:17 följande:
    Haft Hovrätten som var skit, de bara fastställde Tingsrättens dom. Nu är det Högsta Domstolen, men där är det svårt att få en prövning ens. 

Så nu har jag en dom på mig och min exman gick fri och eftersom mina föräldrar tror jag blivit helt galen och velat mörda dom så har dom suttit och häcklat mig hos Socialtjänsten och sagt att jag behöver vård haha orkar inte...vet inte om man ska skratta eller gråta. Så nu bor barnen hos det olämpliga pappan och han kräver mig på underhållstöd...och är bästa vän med mina föräldrar.

"Vi har fått återberättat av XXXX" säger de i förhör, som om min exman skulle vara ärlig. Han har målat ut mig som galen hemma, barnen håller ju inte med...
    Allt det där är väl bra? Du sa ju att vi är avundsjuka och att det viktigaste inlägget i debatten är att ni är kändisar?
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 22:29:15 följande:
    Funderar på att dra in media
    Det föreligger ingen risk att någon media-anställd har ett Netflix-abbonnemang, tror du?
    Ska du verkligen behöva ringa eller maila om en story som ju snart redan är världskänd ändå, som du säger?
  • Anonym
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-26 22:54:46 följande:
    Ja jag drar mig lite för att ta det offentligt...men jurister och advokater har sagt att det kan vara bra.
    Ja, smyg med Netflix och det befintliga kändisskapet.
Svar på tråden Falsk Angivelse?