Jag har kroppsdysmorfi
Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:22:24 följande:
Jag har läst på olika forum. De säger också att kvinnor ljuger att storleken inte spelar roll, och kvinnor har sagt det själva. De tänder på stora. Därför tvekar jag på ditt svar. Du vill bara att jag ska må bra, det tror jag.Kukens storlek är en bråkdel av sexet. Alla kvinnor är också olika. Vissa vill inte ens ha penetration, medan andra vill det. Vissa älskar oralsex, andra hatar det.
Sen är också personligheten enormt viktig för många kvinnor, bl.a. mig. Jag träffade i veckan en trevlig man som jag skrivit med sporadiskt det senaste året. Vi låg bara och hånglade i en halvtimme. Han gjorde det skönt för mig med fingrar och tunga, och sen såg jag att han hade en liten kuk. Alltså kanske 8 cm i erigerat tillstånd. Visst, jag blev lite besviken, men vi hade det skönt på andra sätt. Jag kan tänka mig att träffa honom igen för att det var så mycket som var skönt, och han var trevlig och respektfull.
Sen har jag träffat män som haft stora praktstånd, men då är många av dem så fokuserade på sin egen kuk att de blir odrägliga. Det är inte upphetsande för fem öre. Alltså seriöst. Jag håller mig också borta från väldigt vältränade män eftersom jag får för mig att de är väldigt egocentrerade.
Om du bara är trevlig och charmig så löser sig resten. Men jag vet att du troligen inte kommer att tro på ett ord av det jag säger. . .