Jag har kroppsdysmorfi
Kollade på sidor om hur man mäter penis och det stod att man mätter linjalen tryckt mot pubisbenet i toppen av penisen. Mätte den till 17.2-17.3 cm, utan att mätta så bara vid toppen blir den 14 cm, men det stod också att om jag går ner i vikt kanske den hamnar som mest runt 16.2-16.5 cm. 1 cm pubisfett. Min omkrets är runt 12.7-13 cm. Jag mår så dåligt. Alla män säger de har över 20 cm penis, och jag är orolig att jag kommer inte kunna tillredställa min partner om jag skulle skaffa. Har alltid velat ha en stor penis, just för mig själv, inte för andra. När jag ser på den tycker jag att den är så liten. Och i omklädningsrummet har de flesta så stora. Vet inte vad jag ska göra. Skäms över att gå till terapi för vill inte nämna det då det är privat.... är inte så lång bara 174 cm, och kvinnor tycker jag e kort, om jag hade stor penis, skulle det vara nåt att vara stolt över. Har tittat på sidor som jelqing där de säger att penisen kan bli större men vågar inte göra det då jag är rädd för att skada penisen.