• Anonym (peniskomplex)

Jag har kroppsdysmorfi

Kollade på sidor om hur man mäter penis och det stod att man mätter linjalen tryckt mot pubisbenet i toppen av penisen. Mätte den till 17.2-17.3 cm, utan att mätta så bara vid toppen blir den 14 cm, men det stod också att om jag går ner i vikt kanske den hamnar som mest runt 16.2-16.5 cm. 1 cm pubisfett. Min omkrets är runt 12.7-13 cm. Jag mår så dåligt. Alla män säger de har över 20 cm penis, och jag är orolig att jag kommer inte kunna tillredställa min partner om jag skulle skaffa. Har alltid velat ha en stor penis, just för mig själv, inte för andra. När jag ser på den tycker jag att den är så liten. Och i omklädningsrummet har de flesta så stora. Vet inte vad jag ska göra. Skäms över att gå till terapi för vill inte nämna det då det är privat.... är inte så lång bara 174 cm, och kvinnor tycker jag e kort, om jag hade stor penis, skulle det vara nåt att vara stolt över. Har tittat på sidor som jelqing där de säger att penisen kan bli större men vågar inte göra det då jag är rädd för att skada penisen.

• Svar på tråden Jag har kroppsdysmorfi
  • Anonym (Camilla)

Vilka är "alla män" ?   Finns det nån som bevisat sina centimetrar?  Du vet att det är vanligt att män ljuger om sin storlek för att försöka imponera?

Enligt statistik är genomsnittliga penisen 16 cm och det är där dom allra flesta män befinner sig. 

Tro mig när jag säger att ingen kommer mäta din penis och tycka den är för liten. Ingen kommer att bry sig överhuvudtaget. 

• Anonym (peniskomplex)
    Anonym (Camilla) skrev 2024-12-16 15:19:42 följande:

Vilka är "alla män" ?   Finns det nån som bevisat sina centimetrar?  Du vet att det är vanligt att män ljuger om sin storlek för att försöka imponera?

Enligt statistik är genomsnittliga penisen 16 cm och det är där dom allra flesta män befinner sig. 

Tro mig när jag säger att ingen kommer mäta din penis och tycka den är för liten. Ingen kommer att bry sig överhuvudtaget. 

Jag har läst på olika forum. De säger också att kvinnor ljuger att storleken inte spelar roll, och kvinnor har sagt det själva. De tänder på stora. Därför tvekar jag på ditt svar. Du vill bara att jag ska må bra, det tror jag.
  • beli
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:22:24 följande:
    Jag har läst på olika forum. De säger också att kvinnor ljuger att storleken inte spelar roll, och kvinnor har sagt det själva. De tänder på stora. Därför tvekar jag på ditt svar. Du vill bara att jag ska må bra, det tror jag.
    Ja, tyvärr är väl risken att du inte tror på nåt av det vi kvinnor säger, fastän vi kvinnor väl borde vara de största experterna, eller hur?

Kukens storlek är en bråkdel av sexet. Alla kvinnor är också olika. Vissa vill inte ens ha penetration, medan andra vill det. Vissa älskar oralsex, andra hatar det.

Sen är också personligheten enormt viktig för många kvinnor, bl.a. mig. Jag träffade i veckan en trevlig man som jag skrivit med sporadiskt det senaste året. Vi låg bara och hånglade i en halvtimme. Han gjorde det skönt för mig med fingrar och tunga, och sen såg jag att han hade en liten kuk. Alltså kanske 8 cm i erigerat tillstånd. Visst, jag blev lite besviken, men vi hade det skönt på andra sätt. Jag kan tänka mig att träffa honom igen för att det var så mycket som var skönt, och han var trevlig och respektfull.

Sen har jag träffat män som haft stora praktstånd, men då är många av dem så fokuserade på sin egen kuk att de blir odrägliga. Det är inte upphetsande för fem öre. Alltså seriöst. Jag håller mig också borta från väldigt vältränade män eftersom jag får för mig att de är väldigt egocentrerade.

Om du bara är trevlig och charmig så löser sig resten. Men jag vet att du troligen inte kommer att tro på ett ord av det jag säger. . .
  • Anonym (X)
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:22:24 följande:
    Konstigt, alltid är det de män med minst erfarenhet av kvinnor och relationer som vet bäst om vad kvinnor vill och inte vill. 

Men eftersom du bestämt dig för hur verkligheten ser ut, så råder jag dig till att ge upp. Lägg din energi på något annat istället. 
  • Anonym (peniskomplex)
    beli skrev 2024-12-16 15:33:31 följande:
    Ja, tyvärr är väl risken att du inte tror på nåt av det vi kvinnor säger, fastän vi kvinnor väl borde vara de största experterna, eller hur?

Kukens storlek är en bråkdel av sexet. Alla kvinnor är också olika. Vissa vill inte ens ha penetration, medan andra vill det. Vissa älskar oralsex, andra hatar det.

Sen är också personligheten enormt viktig för många kvinnor, bl.a. mig. Jag träffade i veckan en trevlig man som jag skrivit med sporadiskt det senaste året. Vi låg bara och hånglade i en halvtimme. Han gjorde det skönt för mig med fingrar och tunga, och sen såg jag att han hade en liten kuk. Alltså kanske 8 cm i erigerat tillstånd. Visst, jag blev lite besviken, men vi hade det skönt på andra sätt. Jag kan tänka mig att träffa honom igen för att det var så mycket som var skönt, och han var trevlig och respektfull.

Sen har jag träffat män som haft stora praktstånd, men då är många av dem så fokuserade på sin egen kuk att de blir odrägliga. Det är inte upphetsande för fem öre. Alltså seriöst. Jag håller mig också borta från väldigt vältränade män eftersom jag får för mig att de är väldigt egocentrerade.

Om du bara är trevlig och charmig så löser sig resten. Men jag vet att du troligen inte kommer att tro på ett ord av det jag säger. . .
    er kvinnors svar på fråga, stora kukar kör bara penteraring och vet inte hur man tillfredställer, små kukar tänker mer på tillfredställelse, men tänk om det fanns en som hade liten kuk runt 11-13 cm och en med stor kuk och båda ger bra tillfredställelse då kommer ni alltid välja de stora. Har jag fel eller? 
  • Anonym (Q)
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:46:13 följande:
    er kvinnors svar på fråga, stora kukar kör bara penteraring och vet inte hur man tillfredställer, små kukar tänker mer på tillfredställelse, men tänk om det fanns en som hade liten kuk runt 11-13 cm och en med stor kuk och båda ger bra tillfredställelse då kommer ni alltid välja de stora. Har jag fel eller? 
    Självklart väljer man något rejält som känns istället för något man knappt märker och bara kletar ner.
  • Anonym (peniskomplex)
    Anonym (Q) skrev 2024-12-16 15:51:19 följande:
    Självklart väljer man något rejält som känns istället för något man knappt märker och bara kletar ner.
    Vad räknas som liten, medium och stor enligt dig då?
  • beli
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:46:13 följande:
    Det var det enda du tog med dig från mitt långa inlägg? Wow.

Jag kommer inte att välja den stora kuken om hjärnan är liten. Det finns som sagt liksom fler parametrar än kuk, vettu.
  • Anonym (peniskomplex)
    beli skrev 2024-12-16 15:59:31 följande:
    Det var det enda du tog med dig från mitt långa inlägg? Wow.

Jag kommer inte att välja den stora kuken om hjärnan är liten. Det finns som sagt liksom fler parametrar än kuk, vettu.
     Jag förstår det men alla är inte som du. Du är bra. Vet själv att om jag var kvinna skulle jag tända på stora inte en mikro.... 
  • Anonym (Q)
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 15:54:27 följande:
    Vad räknas som liten, medium och stor enligt dig då?
    Under 20 cm och han åker ur mitt sovrum. 
  • beli
    Anonym (peniskomplex) skrev 2024-12-16 16:08:04 följande:
     Jag förstår det men alla är inte som du. Du är bra. Vet själv att om jag var kvinna skulle jag tända på stora inte en mikro.... 
    Jag har också förstått att det är fler män än kvinnor som är visuella av sig i det här hänseendet. Det är därför så många män skickar dickpics och så många kvinnor avskyr dickpics. Män blir lättare kåta på det de ser. Det är klart att det finns såna kvinnor också, men för mig personligen handlar det mer om att mannen ska vara en bra person. Det kanske har nåt att göra med att jag känner mig nästan lite hotad av bara en stor kuk. Det finns ju liksom alldeles för många aggressiva män här i världen som bara tar för sig, våldtar etc. utan att respektera kvinnan. Därför betyder själva kuken i sig inte så mycket för mig, utan det måste vara hela personen som är bra och vill mig väl. Det är nog svårt för en man att förstå eftersom en man sällan känner sig hotad såsom en kvinna gör.
  • Anonym (Blomsterfrun)

Jag blev faktiskt nyfiken på vad jag själv föredrar, har alltid hävdat att för stor är lika ointressant som för liten. Har aldrig mätt mina partners så vad är stort och litet egentligen. Mätte min favvo-dildo och konstaterade att normalare blir det nog inte. 12,5 i omkrets och 16 lång. Det är som sagt favoriten, har större också men föredrar den inte. 
    Ja ja det var ett försök till konkret svar åt TS iallafall, det ser inte ut som att han behöver oroa sig?

• Anonym (sluta nu!)

Att det aldrig kan vara någon som lyfter fram fakta i detta!!! 
    Hitta detta i en annan tråd. 
    FORKNING baserad på en studie av 15000 män ( som inte har mätt själva!) 

Olika storlekar: Så stor är en genomsnittlig penis | illvet.se

m
    än coh kvinnor ljuger uppenbarligen om detta och så länge vi gör det kommer människor ( läs män) må dåligt av det. 

Svar på tråden Jag har kroppsdysmorfi