Anonym (Gift med latino) skrev 2024-12-16 09:48:48 följande:
Skälet till lågt barnafödande i Sverige
Därför att svenska killar är dumma i huvudet. Det enda som pratar om är när det kommer till kvinnor. Är vikt, feminism. Våra utseenden och hur vi förfaller.
Sen gnäller dom att dom inte kan träffa kvinnor, att kvinnor är bortskämda bla bla
Som inte är intelligenta nog att förstå att dom själva bidrar med att kvinnor tar avstånd och att färre barn föds. Det finns där svart på vitt. Men nä då, då.är det feminismens del. Hur argumenterar man ens det? Att kvinnor inte ska få ha likvärdiga liv som män eller vaddå? Helt genom rutten kvinnosyn.
Jag gav upp för flera år sedan, nu är jag lyckligt gift med en latinamerikansk man. Som är helt fantastiskt. Sp jävla mycket bättre i sängen. Än tråkiga svenska män. Som både är lata och snåla.
Kriget emellan svenska kvinnor och män existerar i allra högsta grad. Bara titta på att allt färre barn föds. Utbilda det inte till förskollärare eller lärare. Don har sagt att om några år kommer många skolor och förskolor tvingas stänga för att det inte kommer finnas tillräckligt med barn. Svenska män förstör för sig själva, men dom kommer aldrig bättra sig. Svenskar som folkslag kommer bli utrotat. Ja, era barn kan säkert gifta sig med en muslim eller afrikan.
Så skönt att jag lämnat Sverige.
Eftersom det ska handla om svenska män i allmänhet så kanske det snarare handlar om att kvinnor kräver mer än vad de egentligen behöver.
Det är män i allmänhet i Sverige som kvinnor ratar, inte individer endast.