• Anonym (E)

Utnyttjad

Håll benen i kors lite längre.... Och sluta serva karlarna så mycket.

• Anonym (E)

Med tanke på hur försvinnande få män jag har träffat genom livet som är otrogna så jo, du behöver kolla skiten under dina egna skor ts. De flesta män håller inte på så där.

• Anonym (E)
    Anonym (Typ) skrev 2024-12-15 18:32:50 följande:

Det har som många redan påtalat även med TS oförmåga att välja bra partners.

Ja, fast ts verkar ju ha svårt att fatta det, än.
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 18:40:11 följande:
    Vad härligt för dig!! Du får gärna visa mig de männen så gör vi ett test på dem! Sjukt kul att de existerar!! Blir så glad då!! 
    Tagga ner ffs... Det måste ju vara något sjukt om nästan varenda man du någonsin mött är otrogen. Du förstår väl ändå att det inte är så världen ser ut...?

Men visst, skriv ut ditt namn och ditt telefonnummer så hör jag av mig! Du kan få komma och besöka mig så tar vi en runda så du får se hur trogna män ser ut.
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 18:56:21 följande:
    Sen undrar man ju lite hur du kan veta att alla de där männen inte är otrogna?? Vore intressant att veta hur du kan veta det med 100 % säkerhet, bara nyfiken. 
    Hahaha ja det behöver jag inte berätta för dig :) Du får nöja dig med att jag vet.
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 19:15:46 följande:

Fint att ni hjälper mig att hitta svar det är mycket uppskattat att undersöka så man kan hitta rätt och bra! 

Ingen på FL kan hjälpa dig. Du behöver söka terapi. Både för att lära dig hitta bättre män men också för att bli mer balanserad som människa.
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 19:27:30 följande:

Såklart vill jag inte skriva ut namn och telefonnummer men vi kan bestämma en plats att träffas på och diskutera. ja precis komma och besöka. måste ta med mig en sån maskin i så fall för jag vet inte hur du kan veta att de inte är otrogna?? Och är den mannen då villig att berätta varför han inte är det och hur jag ska kunna träffa någon som honom? Eller kanske rentav just honom för han kan väl bara tala för sig själv och inte alla andra män. 

ja jag är tyvärr lite besviken och man kan väl säga traumatiserad av att jag har fått reda på att det oftast är såhär. så absolut är jag ju i dagsläget påverkad me. Va inte det för ca 10 år sedan då trodde jag ff gott! 

kul att du är villig att hjälpa mig. Hoppas du inte bor för långt bort kan inte resa långt pga sjukdom. Snäll du är som vill hjälpa en främling. då kanske vi tillsammans kan hjälpa fler kvinnor sedan när vi luskat ut svaret. Tack! 

Du skulle ju testa männen sa du. Hur du gör det är helt upp till dig.

Kom till Sthlms central imorgon så tar vi det därifrån! Vi möts vid Bög-ringen kl. 15!
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-15 19:57:21 följande:

Jag vet inte vad bög ringen är. Tyvärr vilar jag på eftermiddagen men lunch någon dag skulle funka Nära t- centralen!! Tar med mig anteckningsblock. Är du bra på relationer och anknytningmönster? Har du erfarenhet vet av mkt psykologi och hjälpt andra? 

Nähä, nä men det finns en stor ring på ovanplan där det är hål så man ser ner till våningen under. Jag tar gärna en kaffe för besväret! Jag kommer att ha på mig en röd stickat mössa med tofs, hoppas du känner igen mig.
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 01:54:20 följande:

Så den enda gemensamma nämnaren , vad jag själv kan utläsa, av alla dessa män som varit så olika i utseende, ålder, karriär familjeliv barn boplats etc är att de är otrogna och att de har dejtat mig då. Och att de är någon jag varit någorlunda (lite) till mycket intresserad av för att dejta dem vidare.

några har såklart varit lika varann men alla har det verkligen inte. Jag har även dejtat män från olika städer och olika länder bara för att visa återigen spridningen på personer jag dejtat. 

Det är fortfarande något du måste få hjälp att jobba med inom dig själv. Du är ett lätt offer för män som vill vara otrogna, det är därför de dras till dig. Den stora massan män är dock inte otrogna.

Hur kommer du i kontakt med alla dessa upptagna män?
  • Anonym (E)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 13:20:25 följande:

Jag har redan skrivit hur jag har träffat dem.. du kan scrolla tillbaka och läsa om det. 

läs gärna det jag skriver innan ni ifrågasätter samma sak igen. tack på förhand!! 

ORKA! Lämnar tråden eftersom du inte kan svara normalt. Sök hjälp!
Svar på tråden Utnyttjad