Utnyttjad
Håll benen i kors lite längre.... Och sluta serva karlarna så mycket.
Håll benen i kors lite längre.... Och sluta serva karlarna så mycket.
Med tanke på hur försvinnande få män jag har träffat genom livet som är otrogna så jo, du behöver kolla skiten under dina egna skor ts. De flesta män håller inte på så där.
Det har som många redan påtalat även med TS oförmåga att välja bra partners.
Fint att ni hjälper mig att hitta svar det är mycket uppskattat att undersöka så man kan hitta rätt och bra!
Såklart vill jag inte skriva ut namn och telefonnummer men vi kan bestämma en plats att träffas på och diskutera. ja precis komma och besöka. måste ta med mig en sån maskin i så fall för jag vet inte hur du kan veta att de inte är otrogna?? Och är den mannen då villig att berätta varför han inte är det och hur jag ska kunna träffa någon som honom? Eller kanske rentav just honom för han kan väl bara tala för sig själv och inte alla andra män.
ja jag är tyvärr lite besviken och man kan väl säga traumatiserad av att jag har fått reda på att det oftast är såhär. så absolut är jag ju i dagsläget påverkad me. Va inte det för ca 10 år sedan då trodde jag ff gott!
kul att du är villig att hjälpa mig. Hoppas du inte bor för långt bort kan inte resa långt pga sjukdom. Snäll du är som vill hjälpa en främling. då kanske vi tillsammans kan hjälpa fler kvinnor sedan när vi luskat ut svaret. Tack!
Jag vet inte vad bög ringen är. Tyvärr vilar jag på eftermiddagen men lunch någon dag skulle funka Nära t- centralen!! Tar med mig anteckningsblock. Är du bra på relationer och anknytningmönster? Har du erfarenhet vet av mkt psykologi och hjälpt andra?
Så den enda gemensamma nämnaren , vad jag själv kan utläsa, av alla dessa män som varit så olika i utseende, ålder, karriär familjeliv barn boplats etc är att de är otrogna och att de har dejtat mig då. Och att de är någon jag varit någorlunda (lite) till mycket intresserad av för att dejta dem vidare.
några har såklart varit lika varann men alla har det verkligen inte. Jag har även dejtat män från olika städer och olika länder bara för att visa återigen spridningen på personer jag dejtat.
Jag har redan skrivit hur jag har träffat dem.. du kan scrolla tillbaka och läsa om det.
läs gärna det jag skriver innan ni ifrågasätter samma sak igen. tack på förhand!!