Inlägg från: Anonym (Karin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karin)

Utnyttjad

Vad ska Man göra när man bara blir utnyttjad av män man träffar hela tiden? Jag antar att ni tänker skriva men var singel då? och det har jag vart väldigt mkt och tänker nästan samma men jag e väldigt trött på att va ensam hela tiden gå på alla släktgrejjer ensam i 10 års tid. Ska jag behöva va ensam bara för att män e utnyttjande?? Vad ska man göra? Tror vi måste ändra detta samhället och hålla männen till svars. 

• Svar på tråden Utnyttjad
  • Anonym (Karin)

Tack jag har läst hemligheten för flera år sen.flera gånger dessutom. Jag har testat olika slags män. Det har alltid kommit fram att män är otrogna även andras. Visst finns de de som inte är d ett men det är som att vinna på triss. Visst är det enklare att skylla på en sjuk kvinna än att inse att praktiskt taget de flesta män är skit. Tro mig jag har beskyllt mig själv många gånger och jag har spenderat 15 år åt självreflektion och kollat upp anknytning ungefär varje dag i 7 års tid sen jag va med en narcissist. Jag gick i gruppterapi för det. De som säger att jag ska kolla under mina egna skor vargför jag dras till skit får gärna visa mig en singelman eller en man överhuvudtaget som inte är skit.. eller 2 förresten för en finns nog i denna värld. Jag vet att ni inte tror mig men jag har spenderat 15 år på detta?tar gärna sanningstest på alla de där fina ärliga och bra männen. Jag trodde mig kanske hittat en man som inte va otrogen men han va så himla tråkig och bodde jättelång ifrån mig men sen visade det sig att han ändå va otrogen. Men om ngn vet någon så gärna får ni ta kontakt med mig för jag är verkligen öppen för en fin man. Tack!! 

• Anonym (Karin)

Och alla som skriver att man ska kolla under sina egna skor, gå i terapi och göra självreflektion och shadow work etc jag har spenderat ungefär all min vakna tid till det de senaste 15 åren. jag tycker verkligen som er att man ska göra självreflektion. Tror ingen hunnit självreflektera och analysera så mycket som jag. Jag har källor på det vänner som lyssnat på mig många timmar om mina analyser. Frågan är om världen är redo att inse hur män är ??? Men såklart alltid enklare att skylla på en ensam utsatt kvinna än att själva självreflektera om orättvisorna och hur de flesta män är. som sagt aldrig sagt att det är alla män men de flesta och igen visa mig gärna den mannen som inte är det jag är extremt öppen för en fin och bra man!!!
    jah gör även gärna sånt sanningstest på era män och ni som män som svarat. Och du som inte är en otrogen skit du behöver inte ta åt dig för du är fin!!! Och om du är singel så får du gärna höra av dig. kram till er alla icke otrogna skitstövlar, och inte bara otroget utan ni som också respekterar och kvinnor och barn och inte försvinner i stora shok så kvinnan får ta hand om ekonomin barn och allt utan de som samarbetar! Verkligen kram till er då!!!

• Anonym (Karin)
    Anonym (E) skrev 2024-12-15 18:29:36 följande:

Med tanke på hur försvinnande få män jag har träffat genom livet som är otrogna så jo, du behöver kolla skiten under dina egna skor ts. De flesta män håller inte på så där.

Vad härligt för dig!! Du får gärna visa mig de männen så gör vi ett test på dem! Sjukt kul att de existerar!! Blir så glad då!! 
  • Anonym (Karin)

Som sagt ska man verkligen kolla vad man gör för fel själv därför jag gjort det i 15 års tid håller verkligen med!!! 

• Anonym (Karin)

Någon som kan hjälpa mig framåt?? 

• Anonym (Karin)
    Anonym (Typ) skrev 2024-12-15 18:32:50 följande:

Det har som många redan påtalat även med TS oförmåga att välja bra partners.

Ja min oförmåga är kanske för att det är så få men visa mig hur man gör är verkligen villig.. berätta jag har testat de mesta redan så du får gärna berätta vad som är det lyckade konceptet! Kram för att ni hjälper 
  • Anonym (Karin)
    Anonym (E) skrev 2024-12-15 18:29:36 följande:

Med tanke på hur försvinnande få män jag har träffat genom livet som är otrogna så jo, du behöver kolla skiten under dina egna skor ts. De flesta män håller inte på så där.

Sen undrar man ju lite hur du kan veta att alla de där männen inte är otrogna?? Vore intressant att veta hur du kan veta det med 100 % säkerhet, bara nyfiken. 
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Typ) skrev 2024-12-15 18:47:07 följande:
    Det som kommer upp direkt är väl att du haft en manlig förebild som betett sig likadant i din uppväxt, alternativt att du tycker snälla män är mesiga/tråkiga etc

Men det har jag såklart ingen aning om.. Vad tror du?

Inte vad jag vet , visste inte om någon otrohet men säkert har ju de flesta varit det har jag lärt mig i vuxen ålder. Aldrig hört om det i barndomen. 

jag gillar snälla män, det vore toppen om någon va snäll. Självklar gillar jag inte män som är supertråkiga eller helt otroligt fula någon slags nivå vill man väl ha. Men snälla vore toppen!!! De behöver inte va jättesnygga eller jätteroliga heller men liksom normalt snygga schyssta och samarbetsvilliga och något att ge , att man har en connection  man kan samarbeta i en par/familj och visa kärlek och trygghet.  Jag vill inte va ihop men en sten. Jag är även tvilling så jag är extremt van att samarbeta och dela med mig ända sendan födseln. 

har funderat på att dejta kvinnor men det känns oärligt då jag faktiskt är heterosexuell. så jag vill fortsätta på män men om det inte finns någon så får jag väl va ensam. Ensam kan jag va jag är det jättemycket och van men känns lite tråkigt att behöva vara det Jag vill också ha en partner och någon att älska och samarbeta med som de flesta människor vill. Ska inte behöva välja en dålig människa för det tycker jag. 

• Anonym (Karin)

Otrohet menar jag att man varit sexuellt och emotionellt med någon annan flera gånger till många gånger. om det är en gång så kan jag va förlåtande alla kan göra snedsteg. vet många som har haft älskarinna i flera år alltså bakom ryggen på partnern inte att det faktiskt är godkänt för då är det ju okej. 

Svar på tråden Utnyttjad