Anonym (Typ) skrev 2024-12-15 18:47:07 följande:
Det som kommer upp direkt är väl att du haft en manlig förebild som betett sig likadant i din uppväxt, alternativt att du tycker snälla män är mesiga/tråkiga etc
Men det har jag såklart ingen aning om.. Vad tror du?
Inte vad jag vet , visste inte om någon otrohet men säkert har ju de flesta varit det har jag lärt mig i vuxen ålder. Aldrig hört om det i barndomen.
jag gillar snälla män, det vore toppen om någon va snäll. Självklar gillar jag inte män som är supertråkiga eller helt otroligt fula någon slags nivå vill man väl ha. Men snälla vore toppen!!! De behöver inte va jättesnygga eller jätteroliga heller men liksom normalt snygga schyssta och samarbetsvilliga och något att ge , att man har en connection man kan samarbeta i en par/familj och visa kärlek och trygghet. Jag vill inte va ihop men en sten. Jag är även tvilling så jag är extremt van att samarbeta och dela med mig ända sendan födseln.
har funderat på att dejta kvinnor men det känns oärligt då jag faktiskt är heterosexuell. så jag vill fortsätta på män men om det inte finns någon så får jag väl va ensam. Ensam kan jag va jag är det jättemycket och van men känns lite tråkigt att behöva vara det Jag vill också ha en partner och någon att älska och samarbeta med som de flesta människor vill. Ska inte behöva välja en dålig människa för det tycker jag.