Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Sex som psykisk misshandel, går det år båda hållen?

Du är ute och cyklar när du talar om omvänd psykisk misshandel. Men fattar hur du menar. Först måste jag säga att du skriver väldigt fint och bra. Har ni satt er i lugn och ro och pratat om det. Alltså berätta vad du känner och önskar. Lyssna noga på varandra och ge feedback. Inget anklagande och pajkastning. Måste alltid utgå från den egna känslan. Skulle de samtalen haverera så sök hjälp utifrån. Någon som kan guida och leda er framåt. Så klart vet du ju att sexlusten gör upp och ner i relationen. Jag tror att ni löser det. 

• Anonym (Kim)

Hag hör du har det skittufft. Du gör mer än nog. Tvivla aldrig på din manlighet. Man undrar ju var det sitter för henne. Fysiskt eller psykiskt. Kombination? Hjälp utifrån verkar vara det att prova nu. Lite svårt att schemalägga sex även om det blir ett möte på hälften. Lust/sex föder längtan efter mer. Hon verkar ju gilla det ni gör och är entusiastisk när ni väl fått till det. Sen dalar det. Svårt att säga också att du ska låta henne ta initiativet. Visa att hon är sugen. Risken är att det inte händer och ni bara är familjen AB. Efter jul och nyårshelgen så bokar ni besök. Ta upp det till diskussion under tiden. Måste nog sätta ner foten för att gå till en förändring. 

Varför inte visa tråden. Du skriver så fint och kärleksfull även om det osar frustration. 

• Anonym (Kim)
    Anonym (K) skrev 2024-12-15 16:34:09 följande:
    Fint och kärleksfullt?!? Med ett tänkande som en jävla våldtäktsman.
    Har han sagt att han har sex med henne mot hennes vilja? Nej. Nog tjatar han men han men inte våldtae han henne. Då hade han fått veta det. Tycker du läser in en massa som inte finns. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kim)
    Anonym (K) skrev 2024-12-15 19:44:29 följande:
    Du får faktiskt läsa själv. Om du inte förstår så spelar det ingen roll vad jag än skriver.
    Vet du det spelar ingen roll. Du tolkar både vad han skriver och ännu värre hur han tänker. Påstår att jag inte fattar att han tänker som en våldtäktsman. Din erfarenhet  av män har inget med hans handlande. Absolut inte hans tänkande för det vet du inget om utan bara en massa felaktiga antagandet. Riktigt snedvridet av dig. 
Svar på tråden Sex som psykisk misshandel, går det år båda hållen?