Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Sex som psykisk misshandel, går det år båda hållen?

Är du på riktigt eller...? Nej, det är inte psykisk misshandel att inte ha sexlust! Och du sitter där bitter och passivt aggressiv. Tydligen klarar du inte ens av normal fysisk närhet utan att tänka "sexsexsex". Inte konstigt att hon inte vill ligga...

Du tänker som en effing incel grabben. Skärp dig!!

• Anonym (K)
    Anonym (Kim) skrev 2024-12-15 16:32:45 följande:

Hag hör du har det skittufft. Du gör mer än nog. Tvivla aldrig på din manlighet. Man undrar ju var det sitter för henne. Fysiskt eller psykiskt. Kombination? Hjälp utifrån verkar vara det att prova nu. Lite svårt att schemalägga sex även om det blir ett möte på hälften. Lust/sex föder längtan efter mer. Hon verkar ju gilla det ni gör och är entusiastisk när ni väl fått till det. Sen dalar det. Svårt att säga också att du ska låta henne ta initiativet. Visa att hon är sugen. Risken är att det inte händer och ni bara är familjen AB. Efter jul och nyårshelgen så bokar ni besök. Ta upp det till diskussion under tiden. Måste nog sätta ner foten för att gå till en förändring. 

Varför inte visa tråden. Du skriver så fint och kärleksfull även om det osar frustration. 

Fint och kärleksfullt?!? Med ett tänkande som en jävla våldtäktsman.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (K)
    Anonym (Kim) skrev 2024-12-15 19:25:40 följande:
    Så bra du vet hur han tänker. Enlighthen me. Ser inget sådan. Tycker inte att han uttrycker att han ska kräva eller tvinga henne mot hennes vilja. 
    Du får faktiskt läsa själv. Om du inte förstår så spelar det ingen roll vad jag än skriver.
  • Anonym (K)
    Tecum skrev 2024-12-15 19:25:24 följande:
    Men nu visar hon ju "maten" för den som är uthungrad, DET är poängen. Som du missar.
    Så hon får inte gå omkring hur hon vill i sitt eget hem...? Ska hon gå i burka eller hur mycket måste hon täcka sig för att det inte ska vara elakt mot ts?
  • Anonym (K)
    Tecum skrev 2024-12-15 20:42:07 följande:
    Det är en bra fråga! Nästa bra fråga är hur viktigt hans mående är för hans sambo...? Behöver hon bry sig alls? Bryr du dig om din partners mående?
    Då kan du börja med att besvara den första. Hur mycket/lite kläder får hon ha på sig i sitt eget hem för att inte anses otillbörligt lockande för sin sambo?
  • Anonym (K)
    Anonym (Celibat förfan) skrev 2024-12-16 10:14:49 följande:

Det är klart hon får men kom igen. Vad jag har sagt och så som det är, är att en del av lösningen på allt det här har varit att vi kanske bara behöver vara mer intima i vardagen utan kravet på att allt ska leda till sex. Utöver det uppskattar hon väldigt mycket den närhet det för med sig i att bara mysa, klia varandras rygg och liknande aktiviteter.

Och nej, jag är inte någon incel som folk verkar ha börjat förvrida det till här i tråden utan är snarare tvärtom och har varit raka motsatsen till det hela mitt liv. Dock i situationen vi står i nu så har vi det som jag skrev nästintill perfekt utöver den här biten med just sex vilket för mig är ett stort problem och för henne inte är ett stort problem.

Problemet förstärks när hon kanske ligger på mig, sexig som fan, i tshirt utan bh och trosor och luktar gott vilket även är något som tidigare i vårt förhållande hade varit en i princip inbjudan till "låt oss ta det hela vägen" medan det nu är "låt oss bara mysa och ta det lugnt".

Även det hade inte behövt vara ett problem, om det ledde till sex oftare, men såsom det ser ut nu så gör det sällan det vilket gör mig kåt (men det kanske jag inte får bli på min partner i dessa fall enligt folk här i tråden hahaha...) och sen leder det inte till något mer.

Därav är liknelsen som någon gjorde med mat i min värld inte helt off. För låt oss säga att jag skulle laga hennes favoriträtt och duka fram och göra det hur fint som helst, men enbart laga till mig och enbart duka till mig och därefter sätta mig ner och äta och säga till henne "orkade bara laga en portion och duka fram till en person", hade det varit okej enligt er?

Kan svara med ett rättså säkert "skulle inte tro det va?" men vad är det som gör att just sex är en så kraftig vattendelare i att det är klart att hon inte ska behöva göra något åt det om hon inte vill, medan andra aspekter av ett förhållande är mer självklart?

Och bara för att förtydliga så att det inte uppstår mer missförstånd så innebär inte "att hon inte vill" att vi hämtar glidmedel, kör på ändå och att jag skyndar mig så att jag i alla fall får mitt. Utan snarare att vi försöker lösa detta på sätt som faktiskt är troliga att funka för att få till en förändring vilket gör att hon i slutet hittar tillbaka till att sex ofta faktiskt är rättså nice igen.

Men hej, det är kanske det som gör mig till en incel våldäktsman som bara tänker på mig själv och ser kvinnor, inklusive min egen, bara som ett objekt som ska behaga mig och går hon inte med burka kan jag inte hålla mig.

Kom igen... hahaha...

Ja, men du pallar ju inte närhet i vardagen utan att bli sexuellt frustrerad tydligen, iaf av det du beskrivit.

Skillnaden mot att laga mat åt bara sig själv är att hon inte verkar vara en cock teaser. Stor skillnad.

Och burkakommentaren var INTE till dig, om du är läskunnig.
Svar på tråden Sex som psykisk misshandel, går det år båda hållen?