• Anonym (Asdf)

Otrogen i 1 års tid

Hej, fick idag reda på att tjejen jag haft mitt hjärta närmast varit otrogen mot mig, detta har pågått under 1 års tid utan min vetskap. vet inte hur jag ska gå vidare, behöver tips och råd, uppskattar allt som skrivs. 

under ett års tid har hon fått mig att tveka på mig själv, hon har startat konflikter där
    hon frågat om jag träffar någon. Hon har många gånger gråtit för mig där hon sagt att hon vill ha ett liv tillsammans med mig. Hon lovade mig och grät där hon sa att hon aldrig skulle ens kunna tänka tanken på att vara med någon annan. Jag upptäckte detta då hon haft Tinder i 1 år där över 40 konversationer med killar finns.

hur går man vidare? 😞

• Svar på tråden Otrogen i 1 års tid
  • Anonym (Okej)

Hur menar du med Tinder? Upptäckte du att hon hade Tinder eller visste du det men inte att hon konverserade?

Hon verkar inte må bra och drar ner andra i hålet hon bär. 

• Anonym (Asdf)

vi skulle gå igenom wrapped på Spotify, så såg jag att Tinder appen fanns, samtisigt som hon nekade allt så a hon att hon lovade att vara ärlig, hon sa ?jag skaffade Tinder i oktober 2024? jag valde att tro, en stund senare såg jag att hon gjorde något i Tinder, jag kände en energi som jag inte tyckte om, frågade om jag fick se, då såg jag att det fanns konversationer från januari, hon hann inte ta bort allt vilket hon trodde att hon gjorde.

• Anonym (Okej)

Låter som inte inte har definierat för varandra vad ni har och att hon känner sig osäker i det. 

Har ni förklarat för varandra att ni är ihop på riktig?

om inte så är konversationer nog bara en trygghet ifall du plötsligt inte vill ses mer.

• Anonym (Asdf)

Vi har aldrig förklarat för varandra vad vi är, men detta Året har vi sagt att vi älskar varandra och vi har umgåtts 70% av året. Vi bekräftade för varandra runt mars/april 2024 att vi båda raderat våra Tinder konton och kort efter förklarade vi kärlen vi hade för varandra. Vi planerade resor ihop, vi planerade sommar semestern ihop vilket vi hade. Vi kom Väldigt nära varandra kring allt, vilket i min värd säger mer än att bekräfta för varandra vad man är till varann. idag upptäckte jag att Tinder kontot alltid varit kvar. 

• Anonym (Okej)

Jobbigt! Förstår att du känner dig lurad. 
    Mer är svårt att säga. Men tyvärr verkar det kanske bra nu att du tydligt markerar att det inte är så du vill ha det.

Absolut bästa sättet att markera kan också vara det absolut svåraste sättet. Men att ta en paus. Förklara att du inte mår bra av henne nu.

• Anonym (Asdf)

Väldigt jobbigt ?. Känner mig så lurad. Hur går jag vidare och varför känner jag mig så lite värd. 

• Anonym (hmm)

Heter hon Caroline så dumpa illare än kvickt! 

• Eroo123

Hon heter inte Caroline, kan däremot säga att hon känns som en Caroline. 

• Anonym (Jobbigt)

Känner igen det. Var ihop med en kille som det tog slut med. Han slog sista spiken i kistan, när jag upptäckte att han hade kvar sitt dejting konto och aktivt sökte andra?När jag konfronterade honom om det, fick jag veta att han var otrogen? Efter att vi brukade ses, kunde sätta sig i bilen och åka raka vägen hem till någon annan. Det kändes och tog tid att komma över.

• Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2024-12-15 15:01:22 följande:

Känner igen det. Var ihop med en kille som det tog slut med. Han slog sista spiken i kistan, när jag upptäckte att han hade kvar sitt dejting konto och aktivt sökte andra?När jag konfronterade honom om det, fick jag veta att han var otrogen? Efter att vi brukade ses, kunde sätta sig i bilen och åka raka vägen hem till någon annan. Det kändes och tog tid att komma över.

Vet inte varför det blev en massa frågetecken i texten.
Svar på tråden Otrogen i 1 års tid