Inlägg från: Anonym (Asdf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Asdf)

Otrogen i 1 års tid

Hej, fick idag reda på att tjejen jag haft mitt hjärta närmast varit otrogen mot mig, detta har pågått under 1 års tid utan min vetskap. vet inte hur jag ska gå vidare, behöver tips och råd, uppskattar allt som skrivs. 

under ett års tid har hon fått mig att tveka på mig själv, hon har startat konflikter där
    hon frågat om jag träffar någon. Hon har många gånger gråtit för mig där hon sagt att hon vill ha ett liv tillsammans med mig. Hon lovade mig och grät där hon sa att hon aldrig skulle ens kunna tänka tanken på att vara med någon annan. Jag upptäckte detta då hon haft Tinder i 1 år där över 40 konversationer med killar finns.

hur går man vidare? 😞

• Svar på tråden Otrogen i 1 års tid
  • Anonym (Asdf)

vi skulle gå igenom wrapped på Spotify, så såg jag att Tinder appen fanns, samtisigt som hon nekade allt så a hon att hon lovade att vara ärlig, hon sa ?jag skaffade Tinder i oktober 2024? jag valde att tro, en stund senare såg jag att hon gjorde något i Tinder, jag kände en energi som jag inte tyckte om, frågade om jag fick se, då såg jag att det fanns konversationer från januari, hon hann inte ta bort allt vilket hon trodde att hon gjorde.

• Anonym (Asdf)

Vi har aldrig förklarat för varandra vad vi är, men detta Året har vi sagt att vi älskar varandra och vi har umgåtts 70% av året. Vi bekräftade för varandra runt mars/april 2024 att vi båda raderat våra Tinder konton och kort efter förklarade vi kärlen vi hade för varandra. Vi planerade resor ihop, vi planerade sommar semestern ihop vilket vi hade. Vi kom Väldigt nära varandra kring allt, vilket i min värd säger mer än att bekräfta för varandra vad man är till varann. idag upptäckte jag att Tinder kontot alltid varit kvar. 

• Anonym (Asdf)

Väldigt jobbigt ?. Känner mig så lurad. Hur går jag vidare och varför känner jag mig så lite värd. 

Svar på tråden Otrogen i 1 års tid