Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Min flickvän har viganism

Anonym (En till) skrev 2024-12-15 00:28:17 följande:

Jag är en man i en liknande situation, jag är tillsammans med en kvinna som också lider av vaginism. Detta gör det omöjligt att ha ett fungerande sexliv tillsammans och min sambo är ovillig att ens försöka ta tag i problemet. I vårt fall är positionerna så låsta att vi inte ens pratar om saken längre.
    Hon är tillfreds med situationen med jag går sönder inombords. Jag känner mig bortvald, ful och äcklig eftersom hon aldrig vill vara intim. Hade jag haft en smula självförtroende så hade jag avslutat relationen.

Utifrån mina egna erfarenheter skulle jag råda dig att lämna om sex är viktigt för dig. (Vilket du själv skriver)
    Men faktumet att jag själv sitter i en liknande situation visar bara att det är mycket lättare att ge råd i andras problem än att ta tag i sina egna. 

Till er båda. 

Utan o avsluta relationen. För antar ni älskar dom som era partners utöver sexet. Går det inte sätts er ner o prata om att sex är viktigt och om dom går med på att ha älskarinnor? För ni känner er bortträngda och oönskade när intimiteten lackar. Funkar inte det så får det ju bli skiljda vägar. Jag vet inte hur gamla ni är men vill man leva ett liv där man inte har ett 100% förhållande? 

Man ser kvinnotrådar med liknande situationer och där säger ALLA kvinnor att dumpa mannen utan o blinka. Som om mannen har inget som helst annat värde 
Svar på tråden Min flickvän har viganism