Inlägg från: Anonym (r-tråd!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (r-tråd!)

Är det här fel? (fantasier)

Med risk att det här verkar som en runktråd skriven av en man, är det fel att fantisera om en väns man när jag onanerar? 

Jag är fullt införstådd med att det inte kommer bli vi osv. Jag kommer inte göra något alls. Definitivt inte berätta det för honom eller henne. Men fantisera om honom när jag onanerar är det fel? Det känns lite fel, men jag har svårt att få det att fungera om jag tänker på någon annan.

Det är i fantasin blandat romantik med sex, romantiskt sex. vet inte om det gör det värre eller bättre. 

• Svar på tråden Är det här fel? (fantasier)
  • Anonym (r-tråd!)
    Hjelm skrev 2024-12-14 13:34:01 följande:

Nej, det är inget som är fel i sig. Men tror du det finns risk att fantasierna går överstyr och påverkar er relation negativt, kan det vara bättre att försöka att inte underhålla dessa tankar.

Alltså shit. Idag/igår syntes kontutärerna av hans triceps genom en sån där ful jultröja. Den satt rätt tight sån jäkla överkropp alltså...och jag drack nog för mycket glögg.
  • Anonym (r-tråd!)
    Anonym (otrohet?) skrev 2024-12-25 19:50:06 följande:

Att ha diverse fantasier är helt ok men att fantisera om någon verklig person (och inte någon ansiktslös fantasiperson) i ens närhet kan jag känna gränsar till otrohet. Visst det är bara en fantasi men det uttrycker ändå en längtan att vara med den personen. Jag skulle inte uppskatta att min partner fantiserar om att ha sex med tex en kollega på jobbet.

Jag är singel :(
Svar på tråden Är det här fel? (fantasier)