• Anonym (r-tråd!)

Är det här fel? (fantasier)

Med risk att det här verkar som en runktråd skriven av en man, är det fel att fantisera om en väns man när jag onanerar? 

Jag är fullt införstådd med att det inte kommer bli vi osv. Jag kommer inte göra något alls. Definitivt inte berätta det för honom eller henne. Men fantisera om honom när jag onanerar är det fel? Det känns lite fel, men jag har svårt att få det att fungera om jag tänker på någon annan.

Det är i fantasin blandat romantik med sex, romantiskt sex. vet inte om det gör det värre eller bättre. 

• Svar på tråden Är det här fel? (fantasier)
  • Anonym (Vardagsliv)

Inget är fel när det gäller fantasier. Tror de flesta har fantasier av alla möjliga varianter. Haha jag har fantiserat om en gift kollega men det kommer aldrig att hända något mellan oss.

• Anonym (B)

Inget är fel med fantasier så länge man håller dem för sig själv och inte delar på FL.

• Anonym (Nja)

Det är inte fel i sig, men det kan skapa problem i längden och därför skulle jag avråda.

• dacosta

fel, vad menar du själv skulle innebära att det är FEL

? eller önskar du byta ord till OLÄMPLIGT, vilket väl är grundstenen för grova majoriteten av fantasier överlag så då är väl isf allt i sin ordning, då.. lol eller håller du fast vid fel ändå, för då antar jag att jag hänvisar dig åter till frågan på första raden

• Anonym (Kille)

Äh vem bryr sig fantisera på. Så länge det håller sig till fantasier så flytta skinn så det blöder. Hehe. Det drabbar ju ingen? 

Finns gånger man fantiserar om tjejkompisar elöer sambons vänner eller andra ä.. likaväl som som min sambo heäar erkänt att hon fantiserar om andra killar eller liknande också när hon onnanerar. Orka bry sig. 
    Kör på. 

• Swedman

Det finns inge syndigt i det. Dina tankar är dina just då för stunden och högst privata. Inget att skämmas för. Fantasier är fantasier. 

• Hjelm

Nej, det är inget som är fel i sig. Men tror du det finns risk att fantasierna går överstyr och påverkar er relation negativt, kan det vara bättre att försöka att inte underhålla dessa tankar.

• Anonym (Kinkexperten)

"Tanken är fri" brukar jag säga.

Mina fantasier kan vara störande, heta, äckliga, romantiska, våldsamma, fysiskt omöjliga eller olagliga om vartannat och det bekymrar mig inte det minsta.

Det är handlingar som spelar roll.

• Anonym (Omtjej)

Så länge du är en kvinna så får du fantisera om vem du vill. 
    Är du en man så skulle sådant inte tas emot lika väl och du blir snabbt stämplad som snusk som fantiserar om kvinnor i din närhet utan samtycke o objektifierar dem. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Är det här fel? (fantasier)