Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Är det här fel? (fantasier)

Äh vem bryr sig fantisera på. Så länge det håller sig till fantasier så flytta skinn så det blöder. Hehe. Det drabbar ju ingen? 

Finns gånger man fantiserar om tjejkompisar elöer sambons vänner eller andra ä.. likaväl som som min sambo heäar erkänt att hon fantiserar om andra killar eller liknande också när hon onnanerar. Orka bry sig. 
    Kör på. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Omtjej) skrev 2024-12-15 23:04:12 följande:

Så länge du är en kvinna så får du fantisera om vem du vill. 
    Är du en man så skulle sådant inte tas emot lika väl och du blir snabbt stämplad som snusk som fantiserar om kvinnor i din närhet utan samtycke o objektifierar dem. 

Ja den manliga sexlusten är något äckligt och förbjudet. Enligt samhället. Vi får inte gilla något annat än att vara tjuren. Enligt samhället.. Våran rumpa är förbjuden mark som aldrig någonsin i helvete ska röras.. enligt samhället. 
    Och fantasier ska vi behålla för oss själva instängda i en kall källare. Enligt samhället

Medans kvinnans lust ställs på piedestal. 2 kvinnor är vackert o fint. Medans 2 män borde dödas. (Enligt samhället)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lars-Erik) skrev 2024-12-28 08:19:56 följande:

Jag fantiserar mycket, både när jag lekermed mig självoch när jag har sex med frun. Det stijmulerar och gör mig extra kåt. Ibland när det är svårt att komma hjälper fantasin mig över krönet.

Jag fantiserar om kvinnor jag känner, och om såna jag sett i porrfilm, Jag är hetero, har aldirg varit med en man, men fantiserar ofta tillsammans med andra män där vi även rör vid varandra. Jag sexchattar ofta särskilt med en man som visar bilder på sig själv och sin kvinna, och vi fantiserar om trekant och fyrkant med våra kvinnor. Jag har även fantasier om att han suger mig och att jag suger honom. Tanken är fri. Troilgen inget jag kommer att förverkliga, någonsin.

Stundtals kan jag känna att jag inte riktigt är erotiskt närvarande i sängen. Då praktiserar jag medveten närvaro, fokuserar på mina händer på hennes hud, njuter av att se på hennes kropp, känner hennes händer på min kropp, hennes läppar runt min kuk, hennes blygdläppar mot min mun.

Wqit a damn minute....
    Du säger du är hetro men du runkar o suger av honom? Du är inte heteo isf. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Sisterlover) skrev 2024-12-28 08:21:53 följande:

Jag har fantasier om min syster. Jag vet att det är fel och förbjudet, men jag kan inte sluta tänka på henne! Skäms

Beror ju helt på hur gammal hon är. Haha. Du har säkert sniffat hennes tygbitar också
Svar på tråden Är det här fel? (fantasier)