• Anonym (Myra)

Jag tar allt ansvar för att barnen får en jul

Man blir ju lite tröttare med barn. Förstår att ni vuxit upp olika men lite engagemang för barnen kan han ju faktiskt visa. Kan du kanske sänka nivån lite? Vet såklart inte vad din nivå är haha men förstår du hur jag menar? För en person som aldrig brytt sig om högtider på det sättet kanske det blir svårare om det är så maxat jämt (om det nu är det), men låter lite så när jag läser. Annars kan du prata med honom och förklara att för barnen kan det vara roligt att i alla fall märka av att det är deras födelsedag, jul eller vad det nu är.

• Anonym (Myra)
    Anonym (Harfåttnog) skrev 2024-12-12 21:15:02 följande:
    Jag har sänkt nivån enormt. Bakar inget mer än att jag och barnen bakar pepparkakor för äldsta älskar det, och köper all julmat färdig bara till julafton. Pysslet hemma är att vi typ leker i snön och att jag gjort en paketkalender eftersom barnen älskar att öppna paket och blir glada av det. Vi ska också ha en julgran, men pyntet är typ att jag satt upp några ljusstakar för att det också är något yngsta barnet blev så glad av och sprang runt och pekade på den första jag tog fram.

Min nivå annars har varit otroligt mkt mer så jag har dragit ned det en hel del...
    Förstår.
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Harfåttnog) skrev 2024-12-13 21:10:40 följande:
    Du kan ta din svans och retirera till trollberget varifrån du kom.

Glad Lucia.
    Hahah😆 ok om man inte gör stor grej till jul men hens kommentarer låter som de kommer ifrån "fucking grinschen"
Svar på tråden Jag tar allt ansvar för att barnen får en jul