Anonym (Patricia) skrev 2024-12-11 19:11:15 följande:
Men gör han sitt bästa för att visa dig att han försöker jobba på att komma över henne?
Hans romantiska ord och gester betyder ju ingenting om det inte ges med 100% äkta ärlighet vilket han inte kan om han inte gör något åt känslorna för henne. Det blir ju bara tomma ord till dig .
Att hon är din bästa vän skulle få mig att gå crazy och jag skulle alltid undra om han valde dig för att fortsätta kunna ha henne i sitt liv på något sätt. .. Jag skulle aldrig kunna lita på honom.
Anonym (Patricia) skrev 2024-12-11 19:11:15 följande:
Men gör han sitt bästa för att visa dig att han försöker jobba på att komma över henne?
Hans romantiska ord och gester betyder ju ingenting om det inte ges med 100% äkta ärlighet vilket han inte kan om han inte gör något åt känslorna för henne. Det blir ju bara tomma ord till dig .
Att hon är din bästa vän skulle få mig att gå crazy och jag skulle alltid undra om han valde dig för att fortsätta kunna ha henne i sitt liv på något sätt. .. Jag skulle aldrig kunna lita på honom.
Fjäril kär skrev 2024-12-11 19:12:26 följande:
Krasst sett är han ju ett rövhål mot dig eftersom det så tydligt att han älskar henne så mycket mer....
Anonym (()) skrev 2024-12-11 19:15:28 följande:
Hur kan han göra detta om du nu ser det så tydligt att han älskar en annan kvinna mer än dig? Sorry men logiken går inte ihop här.
Hjelm skrev 2024-12-11 19:35:26 följande:
Är du tillsammans med din bästa väns ex? Och du vet att din partner älskar och suktar efter din bästa vän? Och ni träffas fortfarande, allihop? Bara det är ju en så bisarr situation att jag undrar om det är en trolltråd...
Men nej, varför skulle man nånsin nöja sig med att vara någons tröstpris.
Anonym (Malin) skrev 2024-12-11 19:35:29 följande:
Det är vad TS påstår ja! Jag tror att hon övertolkar för att hon är svartsjuk på sin vän, snarare än att killen gör något fel. Att han vill undvika att träffa exet är för att han vet att TS inbillar sig saker.
Det är olyckligt för alla att exet finns i vänkretsen.
Anonym (Gå vidare) skrev 2024-12-11 20:18:49 följande:
Du är värd så mycket mer TS. Jag satt i denna sitsen en gång, det var totalt nerbrytande. Skulle aldrig vilja hamna där igen. Då går jag.
dacosta skrev 2024-12-11 20:43:57 följande:
visst, det kan vara befriande att ha den känslomässiga distansen mellan nån man är tillsammans m likväl, det är som att du är singel i ett fortfarande känslomässigt bekräftande förhållande
think outside the box, det är nice
Anonym (E) skrev 2024-12-12 05:22:34 följande:
Assä, hur du nu kan veta att han älskar henne mer än dig är en sak som du inte kan bevisa, att ni båda två är rövhål är dock lätt att se, man går inte efter kompisars ex, punkt.
Oj vad många svar kan nog inte svara alla men han och min kompis var ihop i tonåren och lite till, det har gått 5 år sedan dess. Det kanske inte var ok av mig men min kompis har inte klagat på att jag är med hennes ex utan tycker vi passar bra ihop.
Jag märker det på honom när vi ses, hur han tittar på henne, hur han försöker undvika att träffa henne om han vet att att hon skall vara med att han har andra förslag för vad vi skall göra just den dagen, såna saker.