Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Veta på förhand att hon inte kan komma?

Ikväll ska jag träffa en man som jag träffade en gång förra vintern. Det är uttalat att det är sex vi vill ha.

Dock är det så att jag aldrig kommer vid sex (jag kan bara komma ensam, hittills iaf). Tidigare har jag inte brytt mig så mycket, men på sistone har jag blivit mer medveten om att vissa kvinnor faktiskt kommer och att många män förväntar sig att kvinnan ska komma.

Ni män, skulle ni vilja veta före sexet att hon aldrig brukar kunna komma, eller först när ni själva undrar under sexet? Jag tänker att om jag berättar för honom före sexet så är han mer förstående och undrar mindre, men då blir det å andra sidan onödigt fokus på orgasmen. Så jag vill ha lite tips.

• Svar på tråden Veta på förhand att hon inte kan komma?
  • Anonym (TS)

Tack för svar!

Alltså, när jag säger att jag bara kommer ensam så menar jag just ensam. Jag kan inte komma om mannen är i samma rum.

Men då väntar jag med att ta upp det.

• Anonym (TS)

Nu blev det så att jag "sprutade" (det är ingen riktig orgasm för mig, inga sammandragningar, men skönt) och han kom inte alls (visade sig ha vissa potensproblem), så det blev nästan tvärtom mot hur jag befarat. Så kan det gå!

Svar på tråden Veta på förhand att hon inte kan komma?