• Anonym (TS)

Veta på förhand att hon inte kan komma?

Ikväll ska jag träffa en man som jag träffade en gång förra vintern. Det är uttalat att det är sex vi vill ha.

Dock är det så att jag aldrig kommer vid sex (jag kan bara komma ensam, hittills iaf). Tidigare har jag inte brytt mig så mycket, men på sistone har jag blivit mer medveten om att vissa kvinnor faktiskt kommer och att många män förväntar sig att kvinnan ska komma.

Ni män, skulle ni vilja veta före sexet att hon aldrig brukar kunna komma, eller först när ni själva undrar under sexet? Jag tänker att om jag berättar för honom före sexet så är han mer förstående och undrar mindre, men då blir det å andra sidan onödigt fokus på orgasmen. Så jag vill ha lite tips.

• Svar på tråden Veta på förhand att hon inte kan komma?
  • Anonym (Kille)

Oftast är målet för oss män att få er o komma och drömmen är ju att man lyckas. Men det är sällan man lyckas. Han vehöver inte veta men ni kan alltid avbryta mitt i där du kan onnanera fram en orgasm med hans hjälp. Så du också får något ut av det mer. 

• Studentpappa

Tror få män förväntar sig att en tjej kommer första gången det liggs. Kan du inte ordna det själv efteråt så ger det sig lite själv? Alltså inte gå på toa utan bredvid honom, han kan ju hjälpa till om du föredrar det annars bara kolla på.

Känns som en lite udda grej att dra upp innan och kanske dödar stämningen lite?

Ride it like you stole it
  • Tecum

Tycker inte du ska berätta innan, hellre då ni håller på eller efteråt. Om det är emman du ska träffa igen förstås, annars har det mindre betydelse.

• Anonym (TS)

Tack för svar!

Alltså, när jag säger att jag bara kommer ensam så menar jag just ensam. Jag kan inte komma om mannen är i samma rum.

Men då väntar jag med att ta upp det.

• Anonym (g)

Nä, så länge det är skönt ändå så skulle jag inte säga innan. De som oftast kommer men inte kommer vid just ett sextillfälle brukar ju inte tala om det innan utan det bara blir ;)

Märkligt att män tror att det är lättare att avsluta själv bredvid en ny sexpartner om man har svårt att kommaDrömmer

• Anonym (TS)

Nu blev det så att jag "sprutade" (det är ingen riktig orgasm för mig, inga sammandragningar, men skönt) och han kom inte alls (visade sig ha vissa potensproblem), så det blev nästan tvärtom mot hur jag befarat. Så kan det gå!

Svar på tråden Veta på förhand att hon inte kan komma?