Inlägg från: Anonym (Precis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Precis)

Sexfråga till andra kvinnor...

Anonym (M) skrev 2024-12-11 15:40:45 följande:

Nej men om det inte går vad ska mannen göra? Jag kan bara få mig själv att komma verkar det som. Och jag har inget emot det om jag har en man som åtminstone brydde sig. Jag måste inte komma heller utan det är mest männen som verkar tycka det är viktigt. Men de lyckas inte som sagt

Jag undrar också detta. Det är som om diskussionen alltid utgår från att kvinnan KAN komma. "Båda ska ju få komma", som målvakten skrev här ovan. Jaha, men HUR, om inte kvinnan kan komma överhuvudtaget vid sex?
  • Anonym (Precis)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-11 17:14:28 följande:
    Jag kommer inte heller vid penetration men min man får mig att komma med fingrar, leksaker eller  tunga. Han skulle aldrig säga att "det är din sak" utan vill alltid ge mig orgasm och känner sig misslyckad om jag inte kommer.

Så jag tycker att en man ska försöka men inte dissas om det inte går. Och om man som du njuter ändå ska han inte avstå sin orgasm för att du inte kan.
    Ursäkta, men jag tycker det är en milsvid skillnad mellan att faktiskt komma med fingrar, leksaker eller tunga, och att inte kunna komma med en annan människa. När folk säger "jag kommer inte heller vid penetration" blir jag faktiskt lite provocerad. Jag skulle vara överlycklig om jag kunde komma, spela roll HUR.
Svar på tråden Sexfråga till andra kvinnor...