Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Vill inte gå

Jag hade blivit tokig, MEN jag hade sagt att jag löser kläderna själv och tagit på mig det jag ville och gått på bröllopet, hållt det avstånd det går utan att skapa dålig stämning. Jag håller helt med om att det är gränslösa men utesluter du bröllopet så kommer det att bli väldigt svårt att ha en bra relation i framtiden, så länge du är gift med din make så kommer de att finnas i ditt liv, man behöver inte älska varandra för det men det kan vara värt att vara den större personen och bita ihop denna gång, deras barn och era barn blir ju kusiner

• Anonym (E)
    Terraste skrev 2024-12-10 23:08:54 följande:
    Det är det jag menar, jag försöker lösa kläder själv men vad jag än väljer så duger inget.
    Toppen och kjolen var jättefina och kavajen över var pricken över iet. Det tyckte t.o.m min make. Han tyckte även lavendeldressen var fin. Den blåa klänningen tyckte han var lite mer alldaglig men ändå tillräckligt fin för bröllop.
    Jag är inte mycket för att klä upp mig, känner mig mest obekväm så därför vill jag ha sånt jag trivs i och som ändå passar ett bröllop.
    Men när ingenting duger så bryter jag ihop och känner ett agg mot dessa 2. Så som dom 2 beter sig mot mig beter dom sig inte mot min makes brors sambo. Trolig anledning - hon klär sig som dom anser är korrekt.

För att vara helt ärlig så tror jag inte svärmor och svägerskan tycker om mig.
    Det kan ju vara så enkelt att de aldrig sett dig uppklädd och sen kanske de tyckte att något annat skulle passa bättre, alltså inte för att kritisera utan de kanske har goda avsikter fast beter sig rejält klumpigt, skit i att fråga dem helt enkelt 
Svar på tråden Vill inte gå