Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Tänder på både kvinnor och män

Jag har varit den inbjudna killen till ca 5 olika par genom tiderna. Så svartsjuka eller sånt har ej varit mitt bekymmer. Men dom par jag vart med har alla haft en god ton o några har man träffat flera gånger.  Men själva sexet har bara vart positivt för min del. Favoritsaker har dock skiljt sig men antar att mannen har sett sig mer som bög än bi i slutändan.

• Anonym (Kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-11 09:07:41 följande:
    Det är alltid så att när en hetero är bjuden hos paret då mannen är 99% bög, då han är mest åskådare men får löva suga av och tvätta rent kuken när mannen har tomt allt i frugan
    Fast jag är bi och jag var en extra kuk till dom båda. Hade sex med både han och henne, jag och han fortsatte vara kk och träffades 2-3ggr i veckan ibland ville hon vara med. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-11 09:32:49 följande:
    Jag menar inte du som är bög men jag menar mannen i paret som är bög.
    han finns där bara för att suga av dig när du har sex med hans fru och tvätta rent din kuk efter du har tomt i hans fru
    Jag är inte bög. Och han är bi. Detaljer på vad som hände är inte din ensak. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (bi nyfiken) skrev 2024-12-24 09:23:27 följande:

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

Vet hon om att du gillar bli tagen i analen? Testa lägg fram förslaget att ha en till kille med som du inte rör först
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-12-24 16:18:26 följande:

Det finns inget han skulle kunna göra som skulle få mig att vare sig gå med på, eller förlåta ens tanken.

Vill han ha sex med en man så varsågod, jag ska inte stå i vägen. Men sen kan han glömma att jag någonsin existerat.

Ingen frågade dig. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-12-24 17:07:33 följande:
    Nåja, inte dig heller. 
    Och jag kommentarer precis var jag vill.
    Du skriver ut ditt hat mot personer som du anser är vidriga för att den kan njuta ihop med båda könen. Hatar du det så ignorera o bläddra vidare.
  • Anonym (Kille)
    Freddie K skrev 2024-12-25 10:57:44 följande:

Jag är bisexuell och skulle gärna ha trekant med en kvinna och en man.

Kolla på BC. Eller QX
  • Anonym (Kille)
    Anonym (elegant transa) skrev 2024-12-28 23:41:52 följande:
    Jo, men så är det. Är det bögar som gillar ladyboys? Nej där har du nog fel.
    Killar dras ofta till det sexiga hos kvinnan, även om det är en man. Efter några drinkar släpper många hämningar och man vill bara ha sex. Och än sen då?...
    Är alla nöjda och glada så är det väl inte så hemskt.
    Varken bögar eller hetro rör transor. Det är bisexuella män som gör. Dom "hetro" som vill ha en transa är smygbi eller så vill han helt enkelt inte erkänna för sig själv
Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män