• Dal man

Tänder på både kvinnor och män

Det verkar som fler och fler män vågar komma ut med att vara bisexuell,jag har en kvinna jag älskar sedan länge,men känner att jag vill utforska det sexuella med en man,vi har diskuterat att söka en man för att ha sex med båda två,någon eller några som har dom fantasierna eller kanske erfarenhet av detta och har provat,berätta gärna hur det varit för dig/er svartsjuka el annat positivt/negativt..

• Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män
  • Anonym (Kille)

Jag har varit den inbjudna killen till ca 5 olika par genom tiderna. Så svartsjuka eller sånt har ej varit mitt bekymmer. Men dom par jag vart med har alla haft en god ton o några har man träffat flera gånger.  Men själva sexet har bara vart positivt för min del. Favoritsaker har dock skiljt sig men antar att mannen har sett sig mer som bög än bi i slutändan.

• RosenBladh

Jag har varit tredje tjej någon gång, och även varit i förhållande med kille där vi försökt, och någon gång lyckats, få in en tjej. 

Alla mina förhållanden där sånt hänt har spruckit, behöver inte vara på grund av just det dock. Men det kommer svartsjuka, det kommer kanske känslor. En kille jag var ihop med ville bara kolla på när jag hade sex med en tjej. Det blev konstigt, jag hade ju till sist mer sex med tjejen än med honom, han verkade nöjd med det men vi började ifrågasätta om vi egentligen behövde ha med honom när vi hade sex. 

• Anonym (.)

Jag har inte någon egen erfarenhet men ett närstående par hade sex med en extra kille några gånger och det blev inte bra utan slutade med att de bröt upp. Tror tjejen blev sur när killarna ville vara mer med varandra än med henne.

• Anonym (HJ)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-10 16:34:17 följande:

Jag har varit den inbjudna killen till ca 5 olika par genom tiderna. Så svartsjuka eller sånt har ej varit mitt bekymmer. Men dom par jag vart med har alla haft en god ton o några har man träffat flera gånger.  Men själva sexet har bara vart positivt för min del. Favoritsaker har dock skiljt sig men antar att mannen har sett sig mer som bög än bi i slutändan.

Det är alltid så att när en hetero är bjuden hos paret då mannen är 99% bög, då han är mest åskådare men får löva suga av och tvätta rent kuken när mannen har tomt allt i frugan
  • Anonym (Kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-11 09:07:41 följande:
    Det är alltid så att när en hetero är bjuden hos paret då mannen är 99% bög, då han är mest åskådare men får löva suga av och tvätta rent kuken när mannen har tomt allt i frugan
    Fast jag är bi och jag var en extra kuk till dom båda. Hade sex med både han och henne, jag och han fortsatte vara kk och träffades 2-3ggr i veckan ibland ville hon vara med. 
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-11 09:20:10 följande:
    Fast jag är bi och jag var en extra kuk till dom båda. Hade sex med både han och henne, jag och han fortsatte vara kk och träffades 2-3ggr i veckan ibland ville hon vara med. 
    Jag menar inte du som är bög men jag menar mannen i paret som är bög.
    han finns där bara för att suga av dig när du har sex med hans fru och tvätta rent din kuk efter du har tomt i hans fru
  • Anonym (Kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-11 09:32:49 följande:
    Jag menar inte du som är bög men jag menar mannen i paret som är bög.
    han finns där bara för att suga av dig när du har sex med hans fru och tvätta rent din kuk efter du har tomt i hans fru
    Jag är inte bög. Och han är bi. Detaljer på vad som hände är inte din ensak. 
  • Anonym (bi nyfiken)

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

• Anonym (Kille)
    Anonym (bi nyfiken) skrev 2024-12-24 09:23:27 följande:

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

Vet hon om att du gillar bli tagen i analen? Testa lägg fram förslaget att ha en till kille med som du inte rör först
  • Anonym (Aldrig)

Det finns inget han skulle kunna göra som skulle få mig att vare sig gå med på, eller förlåta ens tanken.

Vill han ha sex med en man så varsågod, jag ska inte stå i vägen. Men sen kan han glömma att jag någonsin existerat.

Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män