• Dal man

Tänder på både kvinnor och män

Det verkar som fler och fler män vågar komma ut med att vara bisexuell,jag har en kvinna jag älskar sedan länge,men känner att jag vill utforska det sexuella med en man,vi har diskuterat att söka en man för att ha sex med båda två,någon eller några som har dom fantasierna eller kanske erfarenhet av detta och har provat,berätta gärna hur det varit för dig/er svartsjuka el annat positivt/negativt..

• Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-12-24 16:18:26 följande:

Det finns inget han skulle kunna göra som skulle få mig att vare sig gå med på, eller förlåta ens tanken.

Vill han ha sex med en man så varsågod, jag ska inte stå i vägen. Men sen kan han glömma att jag någonsin existerat.

Ingen frågade dig. 
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-24 16:25:45 följande:
    Ingen frågade dig. 
    Nåja, inte dig heller. 
    Och jag kommentarer precis var jag vill.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-12-24 17:07:33 följande:
    Nåja, inte dig heller. 
    Och jag kommentarer precis var jag vill.
    Du skriver ut ditt hat mot personer som du anser är vidriga för att den kan njuta ihop med båda könen. Hatar du det så ignorera o bläddra vidare.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Aldrig) skrev 2024-12-24 16:18:26 följande:

Det finns inget han skulle kunna göra som skulle få mig att vare sig gå med på, eller förlåta ens tanken.

Vill han ha sex med en man så varsågod, jag ska inte stå i vägen. Men sen kan han glömma att jag någonsin existerat.

Håller verkligen med.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-24 19:36:11 följande:
    Du skriver ut ditt hat mot personer som du anser är vidriga för att den kan njuta ihop med båda könen. Hatar du det så ignorera o bläddra vidare.
    Och du saknar läsförståelse.
  • Freddie K

Jag är bisexuell och skulle gärna ha trekant med en kvinna och en man.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kille)
    Freddie K skrev 2024-12-25 10:57:44 följande:

Jag är bisexuell och skulle gärna ha trekant med en kvinna och en man.

Kolla på BC. Eller QX
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (elegant transa) skrev 2024-12-25 18:10:46 följande:

Är en snygg (enl andra) långhårig kille som älskar tjejer och att ha sex med dom. Men är även transvestit och några ggr per månad sminkar jag mig och klär mig som tjej.Alltid kort klänning, stay ups, långa naglar mm. Sen söker jag efter en kuk. Och det är inte svårt. Var jag än sitter och suger på en drink, blir jag attakerad av straighta killar. Efter att ha runkat dom lite och sugit, rider jag killen och känner hans varma sköna kuk inne i mig. Ofta runkar dom mig samtidigt.
    Skönt med både och............

Straighta killar? Nu blev det väl ändå lite galet när du skrev? Om man sätter på andra killar i röven är man knappast straight.
  • NorrH69
    Anonym (bi nyfiken) skrev 2024-12-24 09:23:27 följande:

Jag och min fru har pratat om det med, att bjuda in en extra man som kan tillfredsställa oss båda.
    Hon vet att jag vill bli påsatt i baken av en riktig vara.
    Och jag vill att hon blir ordentligt påsatt då jag tappar mitt stånd efter ett tag pga medicin.

Men det jag är rädd för är vad hon tycker när jag kommer att njuta fullständigt av att bli påsatt och suga av honom. Ser mig även att jag vill kyssa honom.
    Jag kommer släppa fram min undanstoppade bögiga sida.
    Vad kommer hon tycka om mig efter?

Låter underbart
Svar på tråden Tänder på både kvinnor och män