Porr och bilder på lättklädda tjejer, frågorna är främst riktade till er män/killar.
Din man tycks tyvärr vara bortskämd och tar dig för given. Testa att svälta honom lite, han kommer komma krypandes. Inledningsvis kommer han förmodligen porrsurfa och onanera i massor. Men sen kommer han längta efter dig. Du kan påskynda processen genom utmanande klädsel. Om det inte skulle funka så vet du att han inte tänder på dig längre och då är det bara att dra och fortfarande vara vänner, eftersom han inte tänder på dig. Bara det att han inte stöttar dig i din ätstörning och istället medvetet eller omedvetet provocerar dig med frosseri känns märkligt. Gällande porren så kollar jag personligen för att jag inte har sex i min relation, vilket suger. Men jag tror att mäns sätt att kolla på porr kan jämföras med kvinnors sätt att läsa dam- och modetidningar. I vårt fall tittar vi för att bli kåta. Jag porrsurfar tills jag hittar det rätta paret, situationen, platsen eller vad det nu än kan vara som gör att jag tänder. Där i själva likheten i konsumerandet. Man betar av en jäkla mängd innan man hittar rätt. Men det är sällan jag kan återkomma till samma bild eller film för samma effekt. Till skillnad från när kvinnor tex letar och väl hittar sin nästa frisyr i en modetidning så kan hon klippa ut och spara bilden på modellen, kanske visa sina vänner som smakråd. Män delar inte sin porr med andra män. Vi erkänner att vi kollar för varandra men går inte in på vad eller varför. Hoppas det var till någon nytta och lycka till!