• Anonym (fråga)

Hon har för slapp/stor mus

Hon har för slapp/stor mus

Jag brukar inte bry mig om tjejers storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar tjej.
    MEN, hennes mus är väldigt stor, när vi har sex så känner jag inte ens henne!
    Har hänt flera gånger att jag inte känner henne alls och även råkat säga det,
    men så är den inne ändå.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan känna henne lite mer?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men jag har ändå inte känt henne.

• Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus
  • Studentpappa

Oavsett om ts är ett troll så existerar ju fenomenet på samma sätt som små kukar.

Träffade en sådan Donna som ung, trist då hon var pigg i bäret i övrigt. Men det var fasen ingen idé att knulla då det knappt märktes om den var inne eller ute.

Ride it like you stole it
  • Anonym (fråga)
    Anonym (H) skrev 2024-12-08 16:44:03 följande:
    Det är könet hos den som startar tråden som spelar roll. Kan någon tänka sig en liknande artikel som dem den i Amelia skriven om storleken på kvinnors kön i en tidskrift avsedd för män?  
    Nä, det hade inte varit ok att vända på meningen genusmässigt om män som brottas med micropenisar som påverkar självförtroendet negativt, som det står i Amelia.

Däremot märker jag att denna tråd upprör några stycken.
  • Anonym (FL)
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 19:45:02 följande:
    Nä, det hade inte varit ok att vända på meningen genusmässigt om män som brottas med micropenisar som påverkar självförtroendet negativt, som det står i Amelia.

Däremot märker jag att denna tråd upprör några stycken.
    Lol att du tror att du upprör någon Tungan ute Mer att vi är uttråkade igen, inget nytt. Att ingen gillar en dålig trådstart är inte samma sak som bli upprörd.
  • Anonym (fråga)
    Anonym (FL) skrev 2024-12-08 20:36:58 följande:
    Lol att du tror att du upprör någon Tungan ute Mer att vi är uttråkade igen, inget nytt. Att ingen gillar en dålig trådstart är inte samma sak som bli upprörd.
    Några blir lite upprörda, men tänk på hjärtan gott folk.
  • Kirenaj68
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 15:30:39 följande:
    Hon har för slapp/stor mus Hon har för slapp/stor mus

Jag brukar inte bry mig om tjejers storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar tjej.
    MEN, hennes mus är väldigt stor, när vi har sex så känner jag inte ens henne!
    men så är den inne ändå.

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men jag har ändå inte känt henne.

Problemet är nog snarare att ditt snöre är för slappt....
  • Anders1970
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 15:30:39 följande:
    Hon har för slapp/stor mus Hon har för slapp/stor mus

Hennes mus är väldigt stor, när vi har sex så känner jag inte ens henne!
    men så är den inne ändå.

Tips,

Du får väl mjukt och försiktigt smeka henne och genom det känna efter om hon känns vidare än "normalt"

Kan ju troligt vara så att hon kan vara väldigt våt och därmed "hal". Då är det ju lättlöst (har varit med om det, en gång) 

Annars kan du kolla (dialog) om ni kan testa en a-plugg. Då blir det naturligt trängre. Men då behöver hon gilla det.

Alternativt att ni för in analsex som en återkommande variation. Men då behöver hon gilla det.
  • Core

Intressant ändå om man jämför bemötandet om en kvinna startar en tråd om en för litet kuk. Om TS var ute efter att göra en poäng, lyckades han

• Anonym (FL)
    Core skrev 2024-12-09 17:18:39 följande:

Intressant ändå om man jämför bemötandet om en kvinna startar en tråd om en för litet kuk. Om TS var ute efter att göra en poäng, lyckades han

Hur tänker du? De flesta förstod direkt vad det var för tråd och svarade inte som om det var en seriös fråga.
  • Anonym (Mannen)

Min tjej blir jätteblöt och då känner man inte så mycket. Hjälper lite om hon ligger på rygg och drar upp benen rejält typ fötterna bakom huvudet. Får ju inte vara överviktig för då blir det knepigt.

• Anonym (M)

Det är ju uppenbart att hon nyss fött barn. så det är väl bara gilla läget. 

• Anonym (My)

Det är ändå så få kvinnor som gillar penetration att det knappt spelar roll ändå. Det är nästan bara män som gillar det, har ni för liten kuk så drabbar det bara er själva. Inget vi bryr oss om.

• Anonym (M)
    Anonym (My) skrev 2024-12-09 20:36:11 följande:

Det är ändå så få kvinnor som gillar penetration att det knappt spelar roll ändå. Det är nästan bara män som gillar det, har ni för liten kuk så drabbar det bara er själva. Inget vi bryr oss om.

Gäller inte mig, jag älskar penetration och är kvinna.
  • Anonym (fråga)
    Core skrev 2024-12-09 17:18:39 följande:

Att helt försöka hävda att det inte spelar den minsta roll oavsett genusperspektiv är att ljuga för sig själv. 
Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus