• Anonym (fråga)

Hon har för slapp/stor mus

Hon har för slapp/stor mus

Jag brukar inte bry mig om tjejers storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar tjej.
    MEN, hennes mus är väldigt stor, när vi har sex så känner jag inte ens henne!
    Har hänt flera gånger att jag inte känner henne alls och även råkat säga det,
    men så är den inne ändå.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan känna henne lite mer?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men jag har ändå inte känt henne.

• Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus
  • Anonym (fråga)
    Anonym (FL) skrev 2024-12-08 15:56:03 följande:
    Ja att du jämför en tråd med andra trådar åt andra hållet. Som också är startade av prepubertala pojkar.
    Mission accomplished
  • Anonym (O)

Det är din kuk som är för liten men du är inte tillräckligt smart för att inse det

• Anonym (Q)

Skaffa en sleeve så du fyller upp. Du har en tandpetare som försöker fylla blå hallen. Tänker inte tipsa om ställningar för du är inte seriös. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 15:55:05 följande:
    Troligen. Jag var mest ute efter att göra en poäng och det verkar som att några förstod min poäng ändå.
    Värdelöst. Jag följde tråden för att se om någon kanske hade seriösa tips. Så trist med bedragare som ska förstöra forumet 
  • Anonym (Ärlighet)

Var ärlig med henne.
    Slidan har muskler som kan tränas upp.
    säg till henne att hon behöver tajta till sig, gör hon inte det så måste du gå vidare. 

• Anonym (U)

Hoff vad töntigt. Blev du alltså så träffad av den andra trådstarten att du var tvungen att göra något form av statement? Som dessutom är obegripligt.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (FL) skrev 2024-12-08 16:19:10 följande:
    Ja om du vill prata om något helt annat än vad jag skrev. Suck.
    Jag antog att du syftade på snoppstorlekstrådar i allmänhet men det gjorde du alltså inte? Vissa storleks diskussioner är helt ok att föra alltså?
  • Anonym (H)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-12-08 16:26:49 följande:
    Jag antog att du syftade på snoppstorlekstrådar i allmänhet men det gjorde du alltså inte? Vissa storleks diskussioner är helt ok att föra alltså?
    Det är könet hos den som startar tråden som spelar roll. Kan någon tänka sig en liknande artikel som dem den i Amelia skriven om storleken på kvinnors kön i en tidskrift avsedd för män?  
Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus