• Anonym (fråga)

Hon har för slapp/stor mus

Hon har för slapp/stor mus

Jag brukar inte bry mig om tjejers storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar tjej.
    MEN, hennes mus är väldigt stor, när vi har sex så känner jag inte ens henne!
    Har hänt flera gånger att jag inte känner henne alls och även råkat säga det,
    men så är den inne ändå.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan känna henne lite mer?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men jag har ändå inte känt henne.

• Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus
  • Anonym (FL)

Nej, det har hon inte.

• Anonym (T)

Väldigt tydlig vad du försöker göra med denna tråd.. 

• Anonym (P)

Så det är inte ok att diskutera musstorlek?

• Anonym (Trixie)

Trist, då får du väl byta då.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (fråga)
    Anonym (T) skrev 2024-12-08 15:37:28 följande:

Väldigt tydlig vad du försöker göra med denna tråd.. 

Funkar det?
  • Anonym (FL)
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 15:49:27 följande:
    Funkar det?
    Du får väl lika många sunkiga svar av killar vilken tråd du än postar på ämnet.
  • Anonym (fråga)
    Anonym (Josef) skrev 2024-12-08 15:43:11 följande:

TS, fokusera på att älska dig själv först och strunta i brudar. Om du inte kan börja älska kan du inte fortsätta med det heller

Du är så rolig. Bara för att man skriver en sak så tror du att det är Josef?

Det är precis samma sak med KD, Rob, Pelle och svensk något typ. Några tror att det är dom som sitter bakom spakarna så fort inlägget inte följer mainstream. Även andra kan ha en åsikt vet du?
  • Anonym (fråga)
    Anonym (FL) skrev 2024-12-08 15:53:04 följande:
    Du får väl lika många sunkiga svar av killar vilken tråd du än postar på ämnet.
    Troligen. Jag var mest ute efter att göra en poäng och det verkar som att några förstod min poäng ändå.
  • Anonym (FL)
    Anonym (fråga) skrev 2024-12-08 15:55:05 följande:
    Troligen. Jag var mest ute efter att göra en poäng och det verkar som att några förstod min poäng ändå.
    Ja att du jämför en tråd med andra trådar åt andra hållet. Som också är startade av prepubertala pojkar.
Svar på tråden Hon har för slapp/stor mus