• Anonym (Oj)

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Anonym (Y) skrev 2024-12-07 20:04:55 följande:
    Det är väl inte speciellt märkligt? Men om du ändå frågar så gick jag inte in till jobbet utan var utanför i bilen varpå den manliga kollegan jag berättade on kom och bjöd in mig till arbetsplatsen. Det var för övrigt i hissen på väg upp som han berättade att hon sagt att hon INTE var gift.

Så du ringde inte din fru, utan du satt bara i bilen och väntade, också fick den här arbetskamraten syn på din bil och gick ner och bjöd in dig. Ändå visste han inte om din existens i förväg. 

Mycket märkligt. 

Men ni passar ihop du och din fru. Lika konstiga båda två. 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 11:35:10 följande:

Uppdatering: försökte prata med min fru men hon tycker verkligen inte att hon gjorde några fel så igår fick jag nog och stack hemifrån och bor just nu hos min kompis. Hon har försökt ringa mig nu på morgonen men jag är för förbannad för att svara. Jag frågade henne igår om varför men hon svarade inte utan blev bara förbannad på mig för att jag "gör en så stor sak av det"! Totalt jävla respektlös!

Okej... Varifrån har du fått att jag inte ringde min fru när jag var utanför? har jag sagt uttryckligen att jag inte ringde eller är det så att du dragit den slutsatsen helt själv?
    Då är det ju konstigt att hon inte gick ner till dig, eller hur?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 11:53:47 följande:
    Jaså? Kan det inte vara så att hon var upptagen och skickade ner en annan eller är det totalt ologiskt för dig?
    Så efter att inte ha behäftat om dig eller ert äktenskap så skickar hon ner någon helt ovetande?

Ja, men det låter ju troligt. Eller inte. 
  • Anonym (Oj)

Känns även konstigt att TS aldrig träffat någon av arbetskamraterna eller varit på hennes arbete förut. Ändå får han för sig att åka dit med blommor för att gratulera henne.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 11:53:47 följande:
    Jaså? Kan det inte vara så att hon var upptagen och skickade ner en annan eller är det totalt ologiskt för dig?

Hur visste hon att du var där nere om ni inte pratade med varandra?

Hade ni pratat med varandra hade hon ju sagt att hon kommer strax ner. 

Nej, inget hänger ihop. Varför ringde du från bilen istället för att gå upp till henne när du ville överraska henne? 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 13:59:26 följande:
    Det lutar åt att jag kommer att lämna henne för jag känner mig otroligt bedragen eftersom hon inte kan ge mig någon bra förklaring till varför hon förnekat detta! Hennes förklaringar är i princip att hon aldrig trodde det var så viktigt för mig... Ja vafan tror hon?
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 13:45:19 följande:

Hur visste hon att du var där nere om ni inte pratade med varandra?

Hade ni pratat med varandra hade hon ju sagt att hon kommer strax ner. 

Nej, inget hänger ihop. Varför ringde du från bilen istället för att gå upp till henne när du ville överraska henne? 

Och hur vet du att vi inte pratade med varandra i telefon innan då? Har jag sagt det eller har du kokat ihop det i ditt huvud? Och varför är det enligt dig ologiskt att man kan överraska någon genom att ringa och säga "jag står utanför i bilen"? Men framförallt undrar jag varför du tror att jag skulle hitta på allt? Vad skulle jag få ut av det? Och för den sakens skull, varför fortsätter du skriva i en tråd du är övertygad om är en lögn?

Det är ologiskt eftersom ingen vet om dig. Då skickar man inte ner någon annan. 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:04:51 följande:
    Så det är helt ologiskt enligt dig att hon just då berättade vem jag var och att jag väntade nedanför och bad någon hämta mig för att hon var upptagen? Får jag fråga om du verkligen är så korkad eller spelar såhär korkad?
    Fast då visste han ju vem du var när han kom ner. Och om nu alla på kontoret visste om dig, vilket är din utgångspunkt, varför presenterade du dig som hennes man? 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:15:23 följande:
    Så det är helt ologiskt för dig att min fru berättade det för honom när jag stod nedanför men aldrig sagt något innan?

Fast hon var ju upptagen skrev du. Det var ju därför hon inte kom ner själv. 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Ralf) skrev 2024-12-08 19:15:21 följande:
    Jag har mina funderingar över hela den här historien, men oavsett vinner du inget på att blocka hennes nummer och du slipper henne inte förrän skilsmässan är klar. Ni måste hålla en viss kontakt när det gäller skilsmässoprocessen.
    Själva skilsmässan går fort och kan skötas utan kontakt. Däremot måste de göra bodelning. Så ja, de behöver ha kontakt. 
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!