-
Tycker du får fråga henne vidare då. Kanske hon sagt detta för mer en ett år sen. Denna kollega kanske antar att hon fortfarande är singel eftersom hon inte berättat att hon är gift.Anonym (Y) skrev 2024-12-07 20:12:04 följande:Jo men hon är väldigt privat och hon är väldigt hemlighetsfull. Samtidigt måste jag säga att det kanske förklarar varför hon inte berättat om att hon är gift, om än det faktum att hon aldrig har på sig vår vigselring på fotob på sociala medier. Däremot förklarar det inte varför hon sagt helt öppet till en annan man att hon INTE är gift utan att hon är singel.
-
Om hon medvetet har tagit av sig vigselringen varje dag i ett år är väldigt konstigt. Privat av sig eller ej.
Tänkbara anledningar
- definierar sig inte som gift än(känns inte logiskt riktigtefter ett år)
- har inte berättat för alla sina nära och kära( möjligt om typ mamma eller pappa är emot det)
- skäms för TS
- har någon vid sidan av
- är väldigt osäker på sin relation och vill hålla dörrarna öppna
Vad tror ni andra? -
Tyvärr måste jag hålla med resten nu. Att hon inte försöker förklara och rädda situationen är ohållbart. Ni ska spendera hela livet ihop och hon inte bara förnekar din existens utan kämpar inte ens för att rädda er. Du kommer hitta någon mycket bättre.Anonym (Y) skrev 2024-12-07 21:00:25 följande:För ett år sen var vi förlovade. Jag fick uppfattningen att hon sagt detta relativt nyligen för när jag kom in på arbetsplatsen sa han till henne ungefär "du sa ju att du inte hade någon man" och detta efter att jag berättat att vi gifte oss i våras.Vi har pratat hela kvällen men hon verkar inte bry sig om mina känslor.Anonym (A) skrev 2024-12-07 20:55:15 följande:
Har du frågat henne om det?
-
Ingen här tycker det är okej att hon inte tar dina känslor på allvar. Sen att hon dessutom blir arg på dig för att du blir upprörd över något in princip alla människor hade blivit upprörda över. Fokusera på detta.
Vill du leva med någon som behandlar dig så här? -
Om någon tycker TS har gjort fel tryck tummen ner.
Om någon får känslan av att TS fru inte bryr sig om honom, tryck tummen upp.