Kär i min vän
Anonym (G) skrev 2024-12-06 22:09:01 följande:
Ja men tänker att det finns en stor chans att vi båda är. Tror kanske att det skulle vara skönt för oss båda att få prata ut lite för min upplevelse är att ämnet är som den rosa elefanten i rummet. Båda vet men ingen vill säga men det kommer fram subtilt istället.
Men det bästa är nog ändå att gå till graven med detta haha Det kanske kommer fram tids nog för jag har sagt detta till en annan vän som vet hur jag känner för henne.
Känns som det är jag som skrivit detta och startat tråden. Är i samma situation. Verkligen elefanten i rummet också. Vi kan prata om ALLT i livet, djupa saker men vi pratar aldrig om oss. Men jag har aldrig haft en sån här vänskap med någon förut. Vill vara nära henne hela tiden typ. Jag har också berättat för en annan vän som också tycker det låter som mer än vänskap. Det var skönt att lätta sitt hjärta för någon, men jag går ändå runt och funderar på om jag borde prata med tjejen det gäller också? Men av svaren i tråden här att döma vore det dumt.. Vad får du för subtila signaler?