Män som har sexdocka? Är det kört då?
Jag vill inte dejta män som har sexdockor. Jag vill känna att det räcker med mig som enda partner.
Jag vill inte dejta män som har sexdockor. Jag vill känna att det räcker med mig som enda partner.
En man som har en sexdocka hade jag inte ens tagit i med tång. Fruktansvärt patetiskt och tragiskt. Tyder på ett asocialt beteende och snedvriden människosyn. Ingen normal människa njuter av att ha sex med en docka. Det är bara sjukt.
Vi har en docka jag och frugan en dyr pjäs riktigt realistisk 170 cm lång och väger 55 kilo kostade 30 000
En mycket trevlig krydda i vårat sexliv ofta får jag välja vilka kläder både fru och och docka skall ha typ strikt sexig kontors klädsel eller superkort kjol med höga stövlar
Ofta kör vi rollspel som slutar med hetsex och trekant ett perfekt sätt att slippa blanda in en kvinna med känslor och allt vad det innebär
Vi har regler att bara leka tillsammans inga solo lekar
Det går inte att gämföra sex med en docka och sex med frugan men det är en krydda för oss bägge då frugan älskar att titta på och se mej njuta eller ta dockan med en dubbeldildo sen åker dockan ner i lådan och kommer fram när vi känner för det
Tog ett kort hur hon ser ut som blond ibland är hon brunett eller rödhårig