• Anonym (Vågar jag ta det steget?)

Män som har sexdocka? Är det kört då?

Lifelike sexdockor (realdolls osv.) upprör och äcklar. Jag har uppfattningen att de enda män som borde överväga en sådan docka är män som insett att det är kört och att han aldrig kommer träffa en kvinna. För alla andra så kommer det här, lekandet med docka/dockor sabotera de chanser han kanske skulle ha haft. Men jag undrar vad ni tycker, är sexdocka= körd?  

Kom ihåg att tråden är anonym, så jag uppskattar ärlighet, inte snälla PK-svar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män som har sexdocka? Är det kört då?
  • Anonym (Nej)

Jag vill inte dejta män som har sexdockor. Jag vill känna att det räcker med mig som enda partner. 

Anonym (Nej) skrev 2024-12-06 02:42:03 följande:

Jag vill inte dejta män som har sexdockor. Jag vill känna att det räcker med mig som enda partner. 

Vad har du för uppfattning om en man som har en sexdocka om han tex är din kollega, eller nån du träffar ibland tex. på gymmet och pratar lite med,  skulle du kunna känna att det är något fel på honom och att någonting är off/creepy med honom tror du redan innan du vet om dockan? Nån slags vibb/röd flagg sådär?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Vågar jag ta det steget?) skrev 2024-12-06 02:57:03 följande:
    Vad har du för uppfattning om en man som har en sexdocka om han tex är din kollega, eller nån du träffar ibland tex. på gymmet och pratar lite med,  skulle du kunna känna att det är något fel på honom och att någonting är off/creepy med honom tror du redan innan du vet om dockan? Nån slags vibb/röd flagg sådär?
    Jag tycker att det är creepy, oavsett vem som äger såna dockor. Alla män som kan tänka sig att ligga med ett dött ting som inte kan ge samtycke eller själva delta i sexakten med egna initiativ. Sånt tyder på att mannen har sociala problem och empatibrist. 
  • Anonym (Usch)

En man som har en sexdocka hade jag inte ens tagit i med tång. Fruktansvärt patetiskt och tragiskt. Tyder på ett asocialt beteende och snedvriden människosyn. Ingen normal människa njuter av att ha sex med en docka. Det är bara sjukt.

• Anonym (M)
    Anonym (Usch) skrev 2024-12-06 03:12:59 följande:

En man som har en sexdocka hade jag inte ens tagit i med tång. Fruktansvärt patetiskt och tragiskt. Tyder på ett asocialt beteende och snedvriden människosyn. Ingen normal människa njuter av att ha sex med en docka. Det är bara sjukt.

Hur ser du på dildo å vibrator?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (M) skrev 2024-12-06 04:04:18 följande:
    Hur ser du på dildo å vibrator?
    Tror ingen kvinna ser en dildo eller vibrator för någonting annat än ett verktyg för att hjälpa en till orgasm. Man tänder inte på sin dildo, man låtsas inte att det är en riktig kuk. Det är ett verktyg för att komma åt sin G-punkt. Vill du skaffa ett runkägg, varsågod. Men kom inte och låtsas som att det är samma sak som att kåta upp sig på och knulla en docka. Ger mig nekrofilivibbar.
    Anonym (Nej) skrev 2024-12-06 03:08:58 följande:
    Jag tycker att det är creepy, oavsett vem som äger såna dockor. Alla män som kan tänka sig att ligga med ett dött ting som inte kan ge samtycke eller själva delta i sexakten med egna initiativ. Sånt tyder på att mannen har sociala problem och empatibrist. 

Trots att det svider uppskattar jag ärligheten. Jag överväger en docka, modellen "Ella" från Docklandet då "hon" ser ut som min första flickvän för...väldigt länge sedan. Har övervägt det här i flera år men känner mig inte riktigt redo (inte tillräckligt sunkig, deppig, tragisk ännu) och har väl inte givit upp riktigt ännu.

Det känns som om jag tar det steget finns ingen återvändo, då är jag körd sedan. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Vågar jag ta det steget?) skrev 2024-12-06 04:51:12 följande:

Trots att det svider uppskattar jag ärligheten. Jag överväger en docka, modellen "Ella" från Docklandet då "hon" ser ut som min första flickvän för...väldigt länge sedan. Har övervägt det här i flera år men känner mig inte riktigt redo (inte tillräckligt sunkig, deppig, tragisk ännu) och har väl inte givit upp riktigt ännu.

Det känns som om jag tar det steget finns ingen återvändo, då är jag körd sedan. 

Det känns lite tragiskt att läsa din text. Du får ingen kärlek från en plastig leksak. Ingen värme, ingen uppskattning. Gör dig attraktiv istället så kanske någon tycker om dig på riktigt. 
    Anonym (Nej) skrev 2024-12-06 05:05:13 följande:
    Det känns lite tragiskt att läsa din text. Du får ingen kärlek från en plastig leksak. Ingen värme, ingen uppskattning. Gör dig attraktiv istället så kanske någon tycker om dig på riktigt. 
    Det är lite av poängen. Att det är tragiskt. Nu är jag som sagt inte där ännu, jag behöver bli mer tragisk tror jag för att komma i rätt sinnesstämning för att kunna ha glädje av en plastig leksak.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Vågar jag ta det steget?) skrev 2024-12-06 05:20:56 följande:
    Det är lite av poängen. Att det är tragiskt. Nu är jag som sagt inte där ännu, jag behöver bli mer tragisk tror jag för att komma i rätt sinnesstämning för att kunna ha glädje av en plastig leksak.
    Tja, du väljer ju helt själv om du vill vara tragisk eller inte. Har du redan bestämt dig så finns det inte mycket mer att säga kring frågan. 
Svar på tråden Män som har sexdocka? Är det kört då?