Inlägg från: Anonym (Rak-svararen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rak-svararen)

Min fru vill inte göra en analblekning

Det är viktigt att din fru gör en analblekning. Analblekning är nuförtiden någonting helt naturligt precis som sminkning, rakning eller att borsta håret.

Det allvarligaste är att om du låter din fru komma undan analblekningen kommer hon successivt att betrakta dig som en toffel. Hon kommer att förlora respekten för dig. Detta är ingenting kvinnor kommer att berätta eller erkänna, det blir bara effekten.

Inläggen i tråden har ingen aning om vad dom talar om.

• Anonym (Rak-svararen)
    Anonym (?) skrev 2024-12-05 22:49:32 följande:

Vem fan bleker sitt anus och vem i helvete begär det av sin kvinna? Rent sjukt och måste vara en trolltråd.
    Analsex är ok om båda är med på det men ... begära en blekt ballongknut - nope!

Nej.

Det är viktigt att mannen får erektion. Ett grovt stånd beror på mannens visuella upplevelse. Erektion är avgörande för både för mannens och kvinnans njutning

Här får nog kvinnan bara anpassa sig. 

• Anonym (Rak-svararen)
    Anonym (desperat man) skrev 2024-12-05 21:50:53 följande:
    Min fru vill inte göra en analblekning

Hej jag tycker brun ögat på min fru är förjävligt och tycker hon ska göra en blekning självklart är hon inte medgörlig till detta och vägrar en blekning någon som kan hjälpa med tipsGuld i munSkämsSkrattande

Jag tycker du skall fråga henne om du har rätt att vara hur oattraktiv som helst och hon ändå vill ha sex med dig. (Oattraktiv = Smutsig, snål, ful etc)

Svarar hon Ja på den frågan, då får du nog ge dig och medge att hon har rätt att behålla sin bruna räliga anus intakt.

Svar på tråden Min fru vill inte göra en analblekning