• Anonym (desperat man)

Min fru vill inte göra en analblekning

Hej jag tycker brun ögat på min fru är förjävligt och tycker hon ska göra en blekning självklart är hon inte medgörlig till detta och vägrar en blekning någon som kan hjälpa med tipsGuld i munSkämsSkrattande

• Svar på tråden Min fru vill inte göra en analblekning
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Uppskatta det?)

Det är helt naturligt med en färgskiftning i anus och istället för att klaga kan du väl göra som normala män och gilla hennes anus som det är?

När man visar anus för en man så förväntar man sig att han skall bli JÄKLIGT glad och väldigt tacksam, klagar han på hur det ser ut blir det ett massivt slag för självförtroendet. 

Så skämskudde på dig :( 

• Anonym (Sara)

Jag har ett jättebra tips. Gör slut och börja lev i celibat. 

• Anonym (Rak-svararen)

Det är viktigt att din fru gör en analblekning. Analblekning är nuförtiden någonting helt naturligt precis som sminkning, rakning eller att borsta håret.

Det allvarligaste är att om du låter din fru komma undan analblekningen kommer hon successivt att betrakta dig som en toffel. Hon kommer att förlora respekten för dig. Detta är ingenting kvinnor kommer att berätta eller erkänna, det blir bara effekten.

Inläggen i tråden har ingen aning om vad dom talar om.

• Anonym (Uppskatta det?)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-12-05 22:22:34 följande:

Det är viktigt att din fru gör en analblekning. Analblekning är nuförtiden någonting helt naturligt precis som sminkning, rakning eller att borsta håret.

Det allvarligaste är att om du låter din fru komma undan analblekningen kommer hon successivt att betrakta dig som en toffel. Hon kommer att förlora respekten för dig. Detta är ingenting kvinnor kommer att berätta eller erkänna, det blir bara effekten.

Du vet inte vad du talar om. Visar en sitt anus, verkligen visar det för honom så förväntar en sig att han skall bli alldeles överlycklig och en toffel och det gör INTE att man förlorar respekten för honom alls, tvärtom. Det gör så att man vill visa det igen. Prat om analblekning...det är sådant som gör att man tappar respekten, och lusten att visa sitt anus för honom öht. 
  • Anonym (K)

Vidrig du är. Lämna dig fru, så kan du sitta och runka åt porrskådisar istället. För det är ju det du vill.

• Anonym (?)

Vem fan bleker sitt anus och vem i helvete begär det av sin kvinna? Rent sjukt och måste vara en trolltråd.
    Analsex är ok om båda är med på det men ... begära en blekt ballongknut - nope!

• Anonym (Mannen)

Säg att du också gör en om hon gör en. Vilket är rättvist.

• Anonym (Bwax)

Har du fixat dig själv då innan du gnäller på andra?

En man som inte kan bleka anus för att visa sin fru att det blir snyggt och inte är skadligt är ju en stor mes bara.

• Anonym (Rak-svararen)
    Anonym (?) skrev 2024-12-05 22:49:32 följande:

Vem fan bleker sitt anus och vem i helvete begär det av sin kvinna? Rent sjukt och måste vara en trolltråd.
    Analsex är ok om båda är med på det men ... begära en blekt ballongknut - nope!

Nej.

Det är viktigt att mannen får erektion. Ett grovt stånd beror på mannens visuella upplevelse. Erektion är avgörande för både för mannens och kvinnans njutning

Här får nog kvinnan bara anpassa sig. 

• Anonym (Man2)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-12-05 22:22:34 följande:

Verkar som det är bara du som fattat att TS bara driver och du svarar med ironi. Skulle TS mot alla odds mena allvar undrar man ju vart världen är på väg😄
  • Anonym (IKEA)

Föreslå en trevlig helgutflykt som går först till analblekningsstudion, sen vidare till Hemtex, IKEA, Jysk och Mio kanske? Säg att hon kan lämna sitt betalkort hemma denna dag. 
    Och däremellan lunch på något trevligt ställe, sedan hem och avnjuta resultatet. 

• Agda90
    Anonym (desperat man) skrev 2024-12-05 21:50:53 följande:

Hej jag tycker brun ögat på min fru är förjävligt och tycker hon ska göra en blekning självklart är hon inte medgörlig till detta och vägrar en blekning någon som kan hjälpa med tipsGuld i munSkämsSkrattande

Hoppas att du hon lämnar dig för hon förtjänar bättre än dig.
  • Moderator
    Tråden flyttad till Sandlådan 
  • Anonym (J)

Har du kollat in din egen röv? Hade du tyckt om att hon påpekat hur du ser ut där? Hoppas detta är en oseriös tråd.

• Anonym ((L))

Ja då var det fredag igen...

• Anonym (Rak-svararen)
    Anonym (desperat man) skrev 2024-12-05 21:50:53 följande:

Jag tycker du skall fråga henne om du har rätt att vara hur oattraktiv som helst och hon ändå vill ha sex med dig. (Oattraktiv = Smutsig, snål, ful etc)

Svarar hon Ja på den frågan, då får du nog ge dig och medge att hon har rätt att behålla sin bruna räliga anus intakt.

• Mandel
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-12-06 09:38:20 följande:
    Nej.

Det är viktigt att mannen får erektion. Ett grovt stånd beror på mannens visuella upplevelse. Erektion är avgörande för både för mannens och kvinnans njutning

Här får nog kvinnan bara anpassa sig. 

🤔Om det är rövhålets färg som är det viktiga och inte helheten så är det kanske enkelt löst genom att man väljer en man att ta i analen i så fall?
    Mina fördomar säger mig att analblekning är vanligare bland homosexuella män än bland heterosexuella kvinnor - förutom p-skådisar.

Personligen tänder jag inte på rövhål oavsett färg...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Min fru vill inte göra en analblekning