Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

När okej med Grodbakelse?

Ni samt ev gäster kan väl äta sådana bakelser. Och så kan du visa barnet, ställa den framför på bordet. Måste barnet äta den för att det ska uppfylla din tanke? 

• Anonym (Jag)
    Lindomepappis skrev 2024-12-05 20:23:08 följande:
    Ja det är kanske en god idé att vid ett första tillfälle bara visa bakelsen men man vill ju gärna att han ska få smaka också :)
    Äh skär en bit som han får smaka lär ej göra skada. Innehåller väl sockerkaka och grädde liksom. 
  • Anonym (Jag)
    Lindomepappis skrev 2024-12-05 20:29:13 följande:
    Ja precis min tanke! Men jag vill ju inte att han ska komma ihåg mig som snål :(
    Kommer du ihåg något från när du var 1år gammal? 🤔
  • Anonym (Jag)
    Lindomepappis skrev 2024-12-05 20:55:15 följande:
    Nej det har du iofs rätt i. Men om jag vill fota detta ögonblick så kommer han ju kunna se hur mycket han fick. Men det kanske är jag som övertänker 
    Fota när han sätter hela näven runt bakelsen, så som små barn kan göra för att undersöka saker. Då kommer han tro att han fick hela 
  • Anonym (Jag)
    Lindomepappis skrev 2024-12-05 21:08:04 följande:
    Tack för tipset! Men det känns lite onödigt att slösa. Jag vill ju lära honom att man ska ta tillvara på det man har. Särskilt när det är något som är så gott

Nä nu trollar du

Synd var en fin historia. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (!!) skrev 2024-12-06 13:57:51 följande:
    Jaha och vad tror du att sirap är? Jo socker. Är du så korkad på riktigt eller trollar du?
    Ja han trollar 🤦🏼?♀️
Svar på tråden När okej med Grodbakelse?