• Tecum

Intresset bara dog över en natt?!

Bra att du tar tag i saken och uppdaterar, det kan vara ett stöd för andra i samma situation.

• Tecum
    Anonym (Suck) skrev 2024-12-06 11:33:38 följande:
    Och återigen, om en man är seriöst intresserad så kan man ha sex tidigt utan att förstöra något.
    Jag vill rentav påstå att om hon inte vill ha sex tidigt utgår jag från att hon INTE är seriöst intresserad!
    Jag är bara ett tidsfördriv i väntan på något bättre.
  • Tecum
    Anonym (Monkybrain) skrev 2024-12-06 15:53:58 följande:

Underbara diskussioner, tänk vad alla tycker olika. Sex tidigt spelar väl ingen roll? Det är väl personliga åsikter eller inprintat skitsnack från gamla "traditioner" som får oss att tycka så? Tappar man intresset så tappar man intresset, oavsett sex eller inte. Då har man liksom inte bara klickat..?

Vilken bra sammanfattning både av tråden och livet! Hoppas du skriver mer på FL oavsett hur det går med killen.
  • Tecum
    Anonym (Monkybrain) skrev 2024-12-06 16:58:20 följande:
    Absolut! Ska försöka hålla tråden vid liv 😂

Hur skulle du tolka det han skrev? Nu blir ju såklart svårtolkat med tanke på att jag bara sammanfattat vår dialog, och det blir svårt att få en helhet såklart.

Min spontana tanke är att han dissade mig på ett snirkligt snyggt vis,typ, haha. 
    Ja det är den första tolkningen. Men han kan vara i en svacka då han inte orkar engagera sig i dig heller. Det är bara att vänta och se, han har bollen nu.

Du gjorde rätt som hörde av dig till honom!
Svar på tråden Intresset bara dog över en natt?!