• Anonym (Monkybrain)

Intresset bara dog över en natt?!

ALLTSÅ.
    Jag är så förvirrad. Jag har pratat med en kille i ca 2 månader, vi klickade direkt på alla plan. Vi har svårt att ses ofta då vi båda har barn och lyckas även jobba om varandra, SÅKLART. Men har ändå lyckats pricka in så att vi setts några gånger, sex inkluderat. Inget konstigt alla efter detta heller.

Förens för några dagar sedan, då intresset bara dog, han är helt sjukt tystlåten, POFF. Från ena dagen till den andra liksom. Vi har ju inte förpliktat oss mellan varandra, han skriver säkert med andra osv. 

Men nått värdigt avslut eller förklaring till hans passitivitet känns ju angeläget, kan man tycka?

Så nu ska jag faktiskt ta MITT ansvar och fråga honom rakt ut på ett schysst sätt: Vad händer?!

Tänkte uppdatera er här för dom som vill hur vår konversation går, tycker det är lite klent med historier om vad som sägs och hur samtalet gick tillväga och vad resultatet blev.

Who's withh me?! :D

• Svar på tråden Intresset bara dog över en natt?!
  • Anonym (anny)

2 månader är ju inte ett förhållande direkt.

Låt honom vara, han är inte skyldig dig någonting efter 8 veckor. 

Bara att gå vidare. Det finns fler trevliga män därute! 

• Anonym (intressant)

Jag tycker det var ett bra initiativ till tråd TS, uppdatera gärna!

• Anonym (Monkybrain)
    Anonym (anny) skrev 2024-12-05 16:00:42 följande:

2 månader är ju inte ett förhållande direkt.

Låt honom vara, han är inte skyldig dig någonting efter 8 veckor. 

Bara att gå vidare. Det finns fler trevliga män därute! 

Nej exakt, det är ingenting om man jämför med en evighet. Och som jag sa har vi ju inte heller förpliktat (Inget förhållande) till varandra, han får skriva och träffa vilka han vill, lika så jag. Men däremot har vi ändå byggt upp en relation, och man har investerat tid, känslor och sin kropp till denna person.

Men däremot vill min lilla övertänkande autistiska hjärna vilja höra ett resonemang till ghoostandet. xD

Eller hur xD
  • Tecum

Bra att du tar tag i saken och uppdaterar, det kan vara ett stöd för andra i samma situation.

• Anonym (Monkybrain)

Ja, jag tycker det är svagt med uppdateringar kring hur allt går sen och hur samtalet var.

Ni som varit med i liknande situation, hur gick det för er?

Ska hålla er uppdaterade under kvällen, jobbar tyvärr en stund till...

• Anonym (Suck)

Jag gör popcorn så länge....

Du tycker. Du ska jaga fram ett svar. Suck... Lycka till. Eller så tar du värdigheten och INTE gör detta utan bara går vidare med ditt liv.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Monkybrain) skrev 2024-12-05 16:08:49 följande:
    Nej exakt, det är ingenting om man jämför med en evighet. Och som jag sa har vi ju inte heller förpliktat (Inget förhållande) till varandra, han får skriva och träffa vilka han vill, lika så jag. Men däremot har vi ändå byggt upp en relation, och man har investerat tid, känslor och sin kropp till denna person.

Men däremot vill min lilla övertänkande autistiska hjärna vilja höra ett resonemang till ghoostandet. xD

Eller hur xD
    Rimliga gissningar: han är inte intresserad och har inte ens så pass med känslor att han respekterar dig nog för att ge en förklaring eller så är han ett svin ändå.
  • Anonym (Mannen)

Sex gör att kvinnor får mer intresse och män får mindre intresse. Män som bara vill ligga tappar intresse när de får sex men även när de inte får sex. Män som är seriösa klarar av att vänta med sex.

Jag skulle säga att det bästa är att vänta längre med sex för att se om personen verkligen är intresserad.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-12-05 22:57:41 följande:

Sex gör att kvinnor får mer intresse och män får mindre intresse. Män som bara vill ligga tappar intresse när de får sex men även när de inte får sex. Män som är seriösa klarar av att vänta med sex.

Jag skulle säga att det bästa är att vänta längre med sex för att se om personen verkligen är intresserad.

Män som är seriösa klarar av att ha sex tidigt utan att tappa intresset.
  • Anonym (anny)
    Anonym (Suck) skrev 2024-12-06 07:04:34 följande:
    Män som är seriösa klarar av att ha sex tidigt utan att tappa intresset.
    En del män, ja.

(Mannen) har inte fel i sitt inlägg.

Har man bara träffat någon i några veckor, bara hunnit träffas några få gånger, haft sex så kan man inte räkna med någon djupare kontakt. 

Det är en ytlig kontakt utan några strings attached. Man har ju full rätt att känna att nej, den här personen var inget för mig. Vi klickar inte. Och så går man vidare till någon annan i sin cirkel av trevliga damer. 
Svar på tråden Intresset bara dog över en natt?!